7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    aruba

Er is een nieuwere versie (6.3.1) van AirPort-configuratieprogramma beschikbaar?

Ik opende Airport -Configuratie en werd verrast met een download scherm waarop stond “Er is een nieuwere versie (6.3.1) van AirPort-configuratieprogramma beschikbaar?” Gek, want mijn huidige versie is 7.6.3, wat betekend dit???

Bijdrager
    Shmoo

Dat is een upgrade voor de nieuwe Gen. WiFi apparaten die er aan zitten te komen.

Ik heb deze update ook nog niet gedaan omdat ik niet weet hoe je veilig terug kan als blijkt dat na het installeren van deze update de verbinding ineens niet meer zo goed werkt als voorheen. Of nog erger… iets zogenaamd stuk gaat.

Bijdrager
    fred44nl

je kunt een vorige versie altijd uit je TM-backup halen.
    en anders dupliceer je de huidige versie even:)

Bijdrager
    Shmoo

Maar hoe doe je dat dupliceren dan, dit is toch een Firmware ? update of hoe ze dat noemen, je kunt toch niet en back-up maken van de TC software ?

Bijdrager
    aruba

Ok,thanx,ben ik niet de enige die een beetje verward was, mijn Wi-fi werkt nu uitstekend en ben toch een beetje bevreesd
    Om deze laatste update in te laden. Kan ook nergens verderein fo vinden.

Bijdrager
    Chorro

Ik denk dat je verward bent doordat er twee soorten software is voor wat betreft Airports. Je hebt de firmware die de routers/accesspoints zelf draaien, dat is inderdaad 7.nogwat.

Maar het configuratieprogramma dat op je Mac draait is andere software. Het is niet de software die draait op je Airport, maar op je Mac om de Airport te configureren.

Bijdrager
    aruba

Chorro thanx, dwz dat ik gewoon kan downloaden en installeren, wist niet dat er 2 soorten software waren thans again.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.