5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    neksoj

Equation Editor Word

Ik ben vorige week een document begonnen met allemaal formules in en deze stonden mooi in de tekst. Vandaag wou ik nog wat toevoegen en als ik nu een equation wil invoeren dan wordt deze hoger gezet dan de tekst, de uitlijning is dus niet meer zo deftig. Ik heb vandaag de update van office 2008 gedownload, zou het daaraan kunnen liggen?

EDIT : ook het onderlijnen van foute woorden doet ie nu bovenaan ipv onderaan… als dat allemaal aan die update ligt dan gaat microsoft er toch niet op vooruit…

EDIT 2 : Nu doet ie terug normaal, oke dit is een vreemde zaak:?

Mvg

Bijdrager
    mowat

Neksoj ,
    ik heb geen antwoord op je vraag maar wel een bijkomende vraag. Ik heb office for Mac 2004 en ik zou ook graag de Vergelijkingseditor (Equation editor) gebruiken.
    Bij invoegen staat deze echter niet. Ik heb in de helpfunctie gezocht en daar staat de uitleg hoe je hem in het menu “invoegen” kan laten verschijnen.
    Dat zou gaan als volgt : Word openen/ beeld/ werkbalken/ werkbalken aanpassen/tabblad opdrachten / invoegen / vergelijkingseditor naar een werkbalk slepen. Dan zou deze ook automatisch in het menu “invoegen” moeten verschijnen.
    Vergelijkingseditor staat nu wel in mijn werkbalk ( maar grijs) maar niet in het menu invoegen. Als ik op het icoon in de werkbalk klik gebeurt er niets.

Weet iemand hoe ik hem wel aan de praat krijg ?
    dank bij voorbaat
    mowat

Geblokkeerd
    Anoniem

Gebruik LaTeXit :wink:

Bijdrager
    Jakko Westerbeke
    ”mowat”

Ik heb office for Mac 2004 en ik zou ook graag de Vergelijkingseditor (Equation editor) gebruiken.
    Bij invoegen staat deze echter niet.

Ik krijg het vermoeden dat de vergelijkingseditor niet geïnstalleerd is op je computer … Ik zou de installatie-CD proberen om te kijken of je daar kunt kiezen om extra onderdelen (o.i.d.) te installeren.

Bijdrager
    mowat

Bedankt voor jullie reacties.

IK heb Latexit gedownloaded maar ga eerst even nazien of de vergelijkingseditor op de office CD staat. Indien niet dan probeer ik LaTexit.

m vr gr

mowat

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.