6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    PH-SKY

Equalizer in iPod

Ik heb al een kort tijdje een (geweldige!!) iPod Touch 2G gekocht en ik ben er hardstikke blij mee! Alleen een vraagje; is er een mogelijkheid om de equalizer net als in iTunes zelf handmatig af te stellen? Ik hou namelijk van goede bass, maar als ik de equalizer zet op ‘Kleine luidsprekers’ vind ik het geluid niet mooi klinken…

:)

Bijdrager
    Maced.2
    Bijdrager
    PH-SKY

Dat topic had ik al gelezen, maar uit dat topic haal ik niet echt duidelijk het antwoord op de vraag die in de titel wordt gesteld.. Als je op de iPod Touch gaat naar ‘Instellingen’, kom je alsnog uit bij de equalizer, waar je alleen maar die ‘equalizer-thema’s’ kunt kiezen. Wat ik bedoel is bijvoorbeeld de regelaar om bijvoorbeeld de bass te verhogen. Hetzelfde wat je krijgt als je in iTunes drukt op ‘Equalizer tonen’. Snap je?

Bijdrager
    Maced.2

ja dat snap ik….maar dat zit er helaas niet op….:?

er zal heus wel iets voor zijn denk ik…google eens wie weet :wink:

Bijdrager
    prullenbak

wat dacht je van instelling “meer bass” ?

Moderator
    unSOUND

“Goede bass”‘ en “Veel bass” zijn niet hetzelfde… Bovendien hangt de instelling erg af van de muziek die je op dat moment op hebt staan, en van de hoofdtelefoon die je gebruikt. Ikzelf gebruik de presets Latin en HipHip het meeste. Loudness geeft ook extra bassen, maar vaak overstuurt.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.