7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    gewoonbob

eqo : nu skype op je mobiel!

check hierrrrrrr! http://www.eqo.com ik ben benieuwd naar ervaringen van anderen .
    ik vind het nog een beetje raar en vraag me af wanneer ik het zou gebruiken: het gebruikt mn gprs verbinding, dus ik heb kosten voor dataverkeer. en mn skypeoutsaldo verbruikt ie ook. bellen naar het buitenland lijkt me mogelijk goedkoper…
    update: de downloadlink is verdwenen van de website, dit is de url: http://www.eqo.com/pc-client/EQOSetup-0.91.2.dmg

Bijdrager
    awwexl

Ziet er veelbelovend uit!

Bijdrager
    iPod Jimmy

Maar GPRS kost ook rete veel geld dus wat hebben we er aan?

Bijdrager
    lemoentje

Is het niet zo dat voor mobiel bellen binnen Nederland Skype helemaal niet goedkoper is? Begrijp ik het goed dat dit progje je skype call forward naar je mobiele telefoon?
    Ik denk dat het heeeel hard gaat met je SkypeOut tegoet, maar ik hoor ’t uiteraard graag van je!

Bijdrager
    gewoonbob

@limoentje: ja klopt. maar bellen naar iran om wat kernkoppen te regelen is aanzienlijk goedkoper dan met kpn. direct skypen van comp naar comp is het allergratist. de enige aantrekkelijke optie is volgens mij als je umts hebt en anders veel naar buitenland belt

Bijdrager
    lemoentje

Ok, dus dan klopt mijn aanname.
    (gebruik skype inmiddels al een tijdje, ken de pro’s en cons ;))

Bijdrager
    Napsju

Werkt echt voor geen meter, kost je een hoop datatraffic omdat het niet eens over poort 80 gaat (Orange World) en je hebt ook nog eens een hele grote SkypeOut bundel nodig om hier gebruik van te kunnen maken. Ik wacht wel op een echte Skype voor Symbian waarmee ik gratis, over poort 80 naar andere Skypegebruikers kan bellen.

Dit concept slaat helemaal nergens op en ik weet bijna zeker dat dit echt een keiharde flop wordt.

”gewoonbob”

@limoentje: ja klopt. maar bellen naar iran om wat kernkoppen te regelen is aanzienlijk goedkoper dan met kpn. direct skypen van comp naar comp is het allergratist. de enige aantrekkelijke optie is volgens mij als je umts hebt en anders veel naar buitenland belt

Bellen naar het buitenland doen we gewoon met een Lebara of Ortel simkaart in je telefoon. Vaak nouwelijks duurder dan Skype, perfecte geluidskwaliteit en gewoon lekker met je eigen mobiele telefoon, waar je ook bent in Nederland. De site van Lebara werkt trouwens érg slecht op Mac OS X, maar ze zijn wél goedkoop…;)

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.