18 berichten aan het bekijken - 1 tot 18 (van in totaal 18)
  • Q:
    Geblokkeerd
    Bento

epub itunes

Hoe kan ik epub bestanden in itunes krijgen?

Bijdrager
    hatolex

Ik weet het wel maar durf het niet te zeggen, omdat ik op mijn kl*te krijg als ik een taalvoud maak.

Bijdrager
    Wyodor

@Bento

“Add to Library..” in het Engels.

In een andere taal zal het zo iets als “voeg toe aan bibliotheek” zijn.

Wist het nog van die keer dat ik een torrent met 4800 boeken had gedownload.

Bijdrager
    sedikit

Bij mij lukt dat via iTunes niet altijd. Met name niet, als ik van b.v. een pdf bestand, via calibre, een epub bestand maak. Maar via Dropbox lukt dat wel. Het epub bestand in de Dropbox doen, op de iPad naar binnen halen en daarna “openen in” iBooks.

Geblokkeerd
    Bento
    Wyodor op 03 maart 2014

@Bento

“Add to Library..” in het Engels.

In een andere taal zal het zo iets als “voeg toe aan bibliotheek” zijn.

Wist het nog van die keer dat ik een torrent met 4800 boeken had gedownload.

Dat was mijn idee ook. Ik zie de boeken echter niet verschijnen bij “Audioboeken”.

Geblokkeerd
    Bento
    sedikit op 03 maart 2014

Bij mij lukt dat via iTunes niet altijd. Met name niet, als ik van b.v. een pdf bestand, via calibre, een epub bestand maak. Maar via Dropbox lukt dat wel. Het epub bestand in de Dropbox doen, op de iPad naar binnen halen en daarna “openen in” iBooks.

Ah, een work around zoals dat zo mooi heet. Maar ik wil de boeken toch in itunes hebben. Enig idee hoe dat dan komt dat het niet lukt?

Bijdrager
    Wyodor

epub boeken zijn geen audioboeken.

Bijdrager
    AppelJuice

Via iBooks inladen en met aansluiten van een iDevice kun je boeken syncen via iTunes. Heb je wel Mavericks nodig en het is mij niet duidelijk of je dat gebruikt.

Geblokkeerd
    Bento
    Wyodor op 03 maart 2014

Daar is geen speld tussen te krijgen.
    Of is het spelt?

Bijdrager
    Wyodor

Ligt het aan mij, maar de laatste keer dat ik keek zat dit topic in een Mac forum en niet in een ios forum.

En plotseling gaat het gesprek ook over boeken in ibooks.

Focus, heren, focus.

Bijdrager
    Beech
    Bento op 03 maart 2014
    Wyodor op 03 maart 2014

Daar is geen speld tussen te krijgen.
    Of is het spelt?

Speltbrood.

Bijdrager
    AppelJuice

De TS wil boeken (epub) in iTunes (OSX), dit kan niet meer sinds Mavericks (alleen syncen) en moet het via iBooks (OSX). Aangezien je volgens mij alleen boeken in iTunes wilt om te syncen met een iDevice is het correct v.w.b. de categorie waar dit topic nu instaat.

Bijdrager
    Beech
    Bento op 03 maart 2014

Hoe kan ik epub bestanden in itunes krijgen?

Mail ze naar je zelf.

Geblokkeerd
    Bento
    AppelJuice op 03 maart 2014

Via iBooks inladen en met aansluiten van een iDevice kun je boeken syncen via iTunes. Heb je wel Mavericks nodig en het is mij niet duidelijk of je dat gebruikt.

Ja, ik gebruik Mavericks.
    Maar begrijp ik goed dat als ik epub bestanden op mijn ipad wil, dit niet via itunes moet?

Bijdrager
    koen

Correct. Je moet ze eerst importeren in iBooks op je Mac, en daarna kun je ze selecteren in iTunes om te syncen met je iPad.

Bijdrager
    AppelJuice

Het beheer gedeelte van boeken is uit iTunes gehaald en verplaatst naar het nieuwe iBook voor OSX. Syncen gaat nog wel via iTunes, bij aansluiten van b.v. een iPad verschijnt er in het overzicht een tabje boeken en kun je bepalen wat je wilt overzetten.

Bijdrager
    sedikit
    koen op 03 maart 2014

Correct. Je moet ze eerst importeren in iBooks op je Mac, en daarna kun je ze selecteren in iTunes om te syncen met je iPad.

Alleen…..Snow Leopard heeft geen iBooks in “Programma’s”…

Bijdrager
    koen

Dat klopt, iBooks bestond toen nog niet.

18 berichten aan het bekijken - 1 tot 18 (van in totaal 18)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.