4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    Fireman

epson Stylus SX235w installeren via airport extreme op iMac ( wifi )

Heb sinds vandaag een airport extreme 4th gen. Werkt prima, heb internet en de verbindingen gaan soepel.
    Nu heb ik ook een epson Stylus SX235w wifi printer. met mijn airport express werkt ie prima. Nu wil ik ‘m ook via de extreme laten werk. Echter de printer wordt niet herkend.

Hoe dit op te lossen.

Heb het e.e.a. al geprobeerd. Met usb kabel aangesloten op mijn iMac (wel herkend), zonder kabel ( wordt dan niet herkend )

Ik heb geen originele installatie CD ( is dat echt nodig?? ) Wel de laatste drivers en software, immers werkte alles tot voor een paar uur hier voor perfect.

Hoe krijg ik ‘m weer aan de praat (printen dus )

Bijdrager
    Fireman

Indien er een installatie CD noodzakelijk is, kan iemand die dan toezenden via we transfer (grote bestanden verzenden )

Bijdrager
    Fireman

Moet je trouwens iets “open” zetten ( toegang laten geven) in de airport extreme zodat er externe apparaten (via wifi) verbonden kunnen worden via de airport extreme? Met mijn andere apparaten was het enkel de netwerksleutel invoeren en spelen maar.

Ligt dat anders voor draadloos randapparatuur?

Bijdrager
    Fireman

Niemand die een idee heeft?

Heb dus die airport extreme sinds enkele dagen. Bijna alles doet het prima. echter ik krijg een melding dat de reserve kopie van time machine mislukt EN mijn draadloze (wifi) printer wordt op e.o.a. niet herkend of geactiveerd in mijn wifi.

welke instellingen moet ik doen om dit laatste ( die twee dingen ) voor elkaar te krijgen?

Welke instellingen moet je meestal doen als je de airport extreme nieuw ge├»nstalleerd hebt? Ik heb ;m een “schone” installatie gegeven. Dat wil zeggen; de reset knop ingedrukt houden en dan tegelijk de spanning erop gezet.

Moet ‘ie bijvoorbeeld op DHCP staan of juist op statisch?

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.