3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    Jack Rabbit

Epson PX700W

Heb nu zo’n anderhalf jaar de epson px700w printer.
    In het begin fantastisch, maar nu al lange tijd niet meer.
    Pakt papier te veel, of kan het niet te pakken krijgen (glossy papier), slurpt inkt (zelfs met reinigen – dan zijn ze echt in een kwartier leeg)
    En lijnen op de print en daar kom ik maar niet vanaf.
    En de WiFi krijg ik ook niet aan de praat.
    Kortom, na een tijdlang (niet intensief) gebruik ben ik niet tevreden over deze printer!

Ik ben erg benieuwd naar andere ervaringen met deze printer, ik hoor ze graag

MvGroet
    J. Rabbit

Bijdrager
    McLoe

Geen problemen hier. Pakt wel eens teveel papier, maar alleen als er nog maar 10-20 vel in de tray zitten. En de inkt hoef je echt niet meteen te vervangen als je printer roept dat ‘ie op is.

Bijdrager
    hendrik ijzerbroot

Dit model heb ik niet, maar als ik een nieuwe ging kopen was het zonder meer een Epson. Nooit problemen mee gehad, maar je moet wel het een en ander in acht nemen (geldt voor alle merken), namelijk dat als je een printer gedurende lange tijd (weken tot maanden) niet of nauwelijks gebruikt, je op zijn minst 1 maal per week het test patroon laat afdrukken en ongeacht de kwaliteit daarvan de print-kop reinigt.

Wat het teveel papier pakken betreft: dat kan door te veel speling ontstaan in dat mechanisme (mogelijk zit er ergens iets los) Maar het staat ook wel eens in de handleiding dat dit op kan treden bij te weinig papier.

De lijnen in een print hebben vaak een soortgelijke oorzaak (speling dus), en in dit geval in het mechanisme dat de kop beweegt. Trillingen zorgen dan voor een verticale beweging die veroorzaakt word door meestal een tandwieltje.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.