18 berichten aan het bekijken - 1 tot 18 (van in totaal 18)
  • Q:
    Bijdrager
    nickvanderaa

Epson Printer op netwerk

Ik krijg het niet voor elkaar om mijn printer draadloos aan de gang te krijgen. Het help menu zegt me een keuze te maken, maar er is niks om te kiezen. Wie weet?

Bijdrager
    TheBigZ

Welke printer heb je?
    Misschien heb je nog iets aan deze tips: http://www.onemorething.nl/community/topic/epson-9500-via-epsonnet-config-os-10411/

Bijdrager
    GoeieDag

Als je niet meer info geeft, en om te beginnen welk type het is, en bovendien te kleine screeshots geeft, kunnen we je uiteraard niet of slecht helpen!

Bijdrager
    ad van de gein

Beste Nickvanderaa

Probeer deze eens (Printopia) Wel het artikel goed lezen.Ik gebruik hem in mijn netwerk draadloos Hij is met alle apple stuf te gebruiken
    zoals iphone, ipad, macbook en eventueel een iMac erbij Het komt in de systeemvoorkeuren te staan
    Geen geze..k met bleutooth ofzo,
    Ik werk eral 4jaar mee en het werkt onder Mavericks en iOs 7.0

http://download.cnet.com/Printopia/3000-2088_4-75327099.html

Gr Ad van de gein

Bijdrager
    Multimediaknaller
    GoeieDag op 25 januari 2014

[…] en bovendien te kleine screeshots geeft, kunnen we je uiteraard niet of slecht helpen!

Even dubbel ‘tappen’ op het plaatje.

Hallo Nick,

Ik zie dat je al printersoftware hebt geĂ¯nstalleerd van Epson. Probeer het eens andersom, dus eerst jouw printer laten zoeken en als het goed is zal hij zodra hij hem vindt automatisch de juiste software downloaden.

Via spotlight sleep je zo de al geĂ¯nstalleerde software naar de prullenbak.

Suc6(y)

Laat je ons weten of het is gelukt, dus ook via een andere oplossing?

Bijdrager
    GoeieDag

Ik kan niks tappen op het plaatje; ook niet in FF. Jij wel?

Bijdrager
    Multimediaknaller

Hallo GD,

Ja ik wel.

Jij hebt ‘slim zoomen’ uitgevinkt staan?

Bijdrager
    nickvanderaa

Het is een XP 215, excuses voor het vergeten te melden.