5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:

Bijdrager
    xtroy

Epson 1290 printer nu ongeveer 30x in de lijst…

Wie kent dit probleem.

Ik heb momenteel een usb epson photoprinter 1290.
    Deze deel ik via mijn systeemvoorkeuren met een andere mac (2x G5).

Elke keer wanneer ik nu herstart of de printer aan/uit zet dan komt er weer eentje bij in de printerlijst!!!! erg vervelend dus……

Ik hoop dat iemand mijn kan helpen!!!

vriendelijke groet..

Xtroy.

Bijdrager
    DESMEV

Heb ook een 1290 aan een iMac hangen (USB) (samengebruik printer) en kan vanaf al de Mac’s printen. Geen problemen. Geen idee waardoor bij jou elke keer een printer bij word gemaakt. Is dan ook elke printer in de lijst te kiezen en werkt het dan ook. Staan er in de printerlijst in de library dan ook evenveel 1290-ers?

Bijdrager
    xtroy
    ”MGFotostudio”

Heb ook een 1290 aan een iMac hangen (USB) (samengebruik printer) en kan vanaf al de Mac’s printen. Geen problemen. Geen idee waardoor bij jou elke keer een printer bij word gemaakt. Is dan ook elke printer in de lijst te kiezen en werkt het dan ook. Staan er in de printerlijst in de library dan ook evenveel 1290-ers?

Ik kan dan elke epson kiezen in de lijst! elke printer werkt! Alleen mijn voorgeprogrameerde printer instellingen in Indesign werken dan weer niet! Hij herkent die printer niet? Maar wanneer ik deze handmatig kiest werkt hij wel.

Bijdrager
    DESMEV

Heel vreemd. Staat er misschien iets in het opstartlijst wat de oorzaak zou kunnen zijn? (System Preferences/Accounts/Startup).

Bijdrager
    xtroy
    ”MGFotostudio”

Heel vreemd. Staat er misschien iets in het opstartlijst wat de oorzaak zou kunnen zijn? (System Preferences/Accounts/Startup).

Nee daar staat niets tussen! Het gebeurt namelijk ook wanneer je de epson printer uit en weer aanzet! Dan komt er weer een printer (dezelfde) bij in de lijst??? heel raar..

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.