13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Q:

Bijdrager
    Schorpioen

Entourage/Mail

Het valt me de laatste tijd op dat ik geen mailtjes meer kan ontvangen van mensen die een Hotmail account gebruiken, heeft iemand hier misschien een oplossing voor:roll:

Bijdrager
    Walkingfingers

moet m.i. gewoon kunnen. waarom heb je die indruk?

Bijdrager
    Schorpioen

Omdat ik steeds van mensen te horen krijg dat ze een mailtje hebben gestuurt maar ik ontvang niets :sealed:

Bijdrager
    michelvdb

Ik controleer dagelijks mijn hotmail met Entourage. Dit werkt probleemloos.

Bijdrager
    Walkingfingers
    ”Schorpioen”

Omdat ik steeds van mensen te horen krijg dat ze een mailtje hebben gestuurt maar ik ontvang niets :sealed:

ik heb je een meeltje gestuurd. kijk daar even naar dan probeer ik dat wat in de meel staat

Bijdrager
    sabine

mijn hotmail blijkt ook wel eens ergens te blijven hangen….mail komt niet aan maar maakt niet wat voor prog of dat ik het online check…heel irri.

Bijdrager
    Walkingfingers

je moet eigenlijk een hotmeelacc. niet willen zeker niet met al die reclamezooi, maar ik gebruik het als escape/alternatief

Bijdrager
    Walkingfingers
    ”mike”
    ”Schorpioen”

ik heb je een meeltje gestuurd. kijk daar even naar dan probeer ik dat wat in de meel staat

ik heb gereageerd, kijken of het lukt

Bijdrager
    Schorpioen

Ja nu heb ik het wel ontvangen, maar het blijft een raar gegeven dat sommige mensen klagen dat ik hun mailtje niet ontvang:(

Bijdrager
    meneer de koekepeer

Ik heb een keer de ultieme test gedaan, een e-mail account aangemaakt bij hotmail, gewoon iets van mijnnaam@hotmail.com.

Heb het adres nooit aan iemand gegeven, heb er nooit een mailtje mee verstuurd, helemaal niets mee gedaan. Als je dan een week of twee later eens in je inbox kijkt… ’t Is echt te ziek ook, die privacy policy van Microshack…

Bijdrager
    Urbin Design

figgermeout@hotmail niets mis mee.
    Pleur maar vol. !s nu nice and clean.
    En vol is vol. 8)

Vaak komt het doorgeven van een @ mail adres niet goed door.
    Zeker niet via telefoon. spellen is een optie maar vaak ook erg verwarrend, kduward, udeward, tduward.
    Dan komt het ook niet aan dat weet iedereen.

Bijdrager
    passenger
    ”Urbin”

.
    En vol is vol. 8)

Druk is meer politiek correct, he…

Bijdrager
    Urbin Design

Heb het over mijn mailbox vrind :wink:

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.