6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Inactief
    Anoniem

Entourage vs. Outlook for Mac

Ik meen mij te herinneren dat ik Entourage ooit aan de kant heb gegooid omdat het niet mogelijk was om mijn Google contacten en Google Agenda direct te kunnen synchroniseren met de contacten en agenda binnen Entourage.

Wat dat betreft had ik mijn hoop volledig gevestigd op de nieuwe Outlook voor Mac. Misschien een beetje naief, want waarom zou Microsoft het een grote concurrent opeens makkelijk gaan maken? Tuurlijk bestaat er een vorm van eenzijdige synchronisate van Google naar Outlook, maar ik wil tweezijdige synchronisate!

Eerst mijn Apple adresboek synchroniseren met Google, om vervolgens mijn Outlook adresboek weer te syncen met Apple adresboek is me te omslachtig.

Terug dus naar Apple Mail, Apple adresboek en Apple’s iCal.

(dames en heren, mocht ik ergens iets gemist hebben en de plank volledig mis slaan met mijn verhaal, ik hoor het graag)

Dus, niet echt een vraag, maar meer de vraag: heb ik het mis??

Bijdrager
    Dickie

Voor zover ik weet is er helemaal geen integratie tussen Google en Outlook, ook niet met iCal trouwens. Dus al met al heb je alleen iets aan Outlook als je werkt met Exchange. Ik heb een zakelijke mailaccount via Google en mail ophalen gaat prima.. alleen agenda kun je dus bijv helemaal niets mee voor zover ik weet.

Ook hier, als ik het mis heb hoor ik het graag..

Bijdrager
    Ezri Dax
    Dickie op 04 november 2010

Dus al met al heb je alleen iets aan Outlook als je werkt met Exchange.

IMAP en POP gaan ook goed.

Bijdrager
    Dickie

@Atari Ja het werkt wel voor mail.. maar als je zoals ik ook graag agenda en google wil syncen dan houdt het bij Outlook volgens mij op.

Bijdrager
    Ezri Dax

Er zijn op Internet verschillende opties te vinden, maar voornamelijk voor windows.

Inactief
    Anoniem

Ik gebruik voor het syncen van mijn contacten in Adresboek SpanningSync. Je kalenders kan je daar ook mee syncen, maar dat doe ik tegenwoordig via CALDAV in iCal.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.