7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:

Bijdrager
    engel

entourage vs hotmail

Sorry, ik weet het. Microsoft/hotmail, eigen schuld dikke bult. Toch zou ik (in ieder geval tijdelijk) mijn hotmailaccount met die van entourage synchroniseren. Dat lukt maar niet. Ik wil gewoon de oude berichten in mijn mac. Iemand enig idee?
    bdnkt

Bijdrager
    michelvdb

Start Entourage
    Ga in Menu naar Tools
    Selecteer Accounts
    Maak een nieuw account
    Vul je hotmailadres en wachtwoord en wat verder nodig is in
    Finish
    Stel eventueel een Zend en verstuurschema in

Bijdrager
    engel

Het probleem is (en dat hebben anderen ook) dat hij de account niet herkent. De foutmelding is als volgt: the hotmailfolder list could not be retrieved. Http error, the server can’t fulfill the request. Dit gebeurt standaard, op welke manier ik me ook probeer aan te melden.

Bijdrager
    michelvdb

Je hebt de Microsoft Office v. X 10.1.2 Update nodig. Want hierin zit onder andere deze:
    Entourage X Hotmail UpdateĀ Ā  This update allows Microsoft EntourageĀ X to connect to MSN Hotmail servers, which Microsoft has upgraded to the latest security technologies.

Bijdrager
    engel

Mijn comp wil um niet eten. Misschien omdat het een geleende versie is en ik de off. versie nog niet heb?

Bijdrager
    michelvdb

Juist. Er circuleren ID-nummers op het web van ‘geleende’ versies. Die nummers zijn geblokkeerd of staan in een zwartboek. Vandaar dat jouw versie de update niet lust.

Bijdrager
    kenmasters

Das niet leuk, daar had ik ook al last van…

Gelukkig werkt de rest van Office wel en werkt Mail met hotmail plugin ook goed.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.