7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    Vodka

Entourage valt me lastig, maar entourage is gedeinstalleerd!

Ik heb ooit Office 2004 gehad met daarin Entourage. En Entourage gebruikte ik voor mijn exchange mail (werk account).
    Bij het uitkomen van Office 2008, ben ik overgestapt, maar heb een pakket gekozen zonder entourage. Echter elke keer als ik nu Word opstart nestelt de Microsoft Database tussen de opstartitems (systeemvoorkeuren/accounts) en displayt meldingen uit mijn exchange kalender (die ik niet meer heb, omdat ik geen Entourage meer heb)

vreemd fenomeen … anyway, iemand een idee hoe ik ervoor kan zorgen dat:

1. Die Microsoft Database zich niet meer nestelt tussen de opstart items (zou ik trouwens voor meer programma’s wel willen weten)
    2. Kan ik die Microsoft Database leeghalen. zodat mijn oude Agenda items worden geschoond?

Bijdrager
    Japsuh

Met de eerste vraag kan ik je sowieso helpen: Ga naar Systeemvoorkeuren –> Accounts –> klik op de gewenste inlognaam –> Ga naar het tabje inloggen –> voeg programma’s toe of verwijder programma’s door op het plusje en/of minnetje onderaan te klikken.

Bijdrager
    Vodka

Dat doe ik elke keer, maar zodra ik Word weer start staat de Microsoft database ook weer tussen de opstart items

Bijdrager
    Vodka

Niemand?

Bijdrager
    Bor

Gewoon heel office niet meer gebruiken en overstappen op iWork… Makkelijker, intu├»tiever, mooier, goedkoper…

Bijdrager
    Vodka

niet echt een goede oplossing, normaal gesproken gebruik ik ook iwork, maar voor offici├źle documenten (zoals een sollicitatiebrief) wil ik toch echt zien hoe het er in Word uitziet.

Er moet toch een manier zijn om die micorsoft database te schonen en te voorkomen dat hij zichzelf nestelt in de opstart items?

Bijdrager
    wopper

/Users/rob/Library/Preferences/Microsoft/

Heb je deze map al eens weg gegooid?

Nog van een ander forum wat mijn 2008 database probleem verhielp:

1- Deleted “Microsoft User Data” folder under Documents
    2- Deleted all com.microsoft.* under ~/Library/Preferences
    3- Deleted Microsoft folder under ~/Library/Preferences

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.