5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    RoelSt

Entourage syncen met iCal

Na OSX opnieuw te hebben ge├»nstalleerd op m’n MacBook, en alle programma’s draaiend weer te hebben, lukt het me niet meer om MS Entourage gesynchroniseerd te krijgen met Adresboek en iCal. De functie “synchroniseren” in het “Voorkeuren” menu, is nu plotseling onvindbaar (terwijl hij er eerst wel altijd stond):(
    Dit is erg vervelend voor mijn werk, aangezien ik daarvoor Entourage gebruik, en dit via iCal met mijn telefoon synchroniseer…
    Heeft iemand hier een oplossing voor?

Bijdrager
    mbaert

Zelfde probleem hier allen syncen met m’n palm
    iCal kan 1 keer alle info omzetten, maar doe je dat nog eens staat alles er 2 keer in behalve de nieuwe items natuurlijk. Erg vervelend allemaal

Bijdrager
    RoelSt
    ”mbaert”

Zelfde probleem hier allen syncen met m’n palm
    iCal kan 1 keer alle info omzetten, maar doe je dat nog eens staat alles er 2 keer in behalve de nieuwe items natuurlijk. Erg vervelend allemaal

Dat bedoel ik niet precies, want het syncen werkte perfect voor de herinstallatie van OSX, maar ik mis nu compleet de functie om te syncen tussen iCal en Entourage…

Bijdrager
    Mono1

Heb er zelf geen ervaring mee, maar misschien vind je hier wat:
    http://www.entourage.mvps.org/syncservices/index.html
    Er wordt wel gewaarschuwd om eerst een back up te maken!

Bijdrager
    RoelSt

Bedankt, ik lees nu namelijk dat ik office moet updaten. Bij mijn weten heb ik dat daarvoor niet hoeven doen.
    Uiteraard kan ik niet meteen de laatste updat installeren, maar moet ik stapsgewijs naar de laatste update toe opwaarderen…
    *zucht, Microsoft :?

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.