3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    Mifex

Entourage map verwijderd!

Hallo mensen,

Ik heb wat doms gedaan. Ik heb 4 mappen in mijn postvak in. Nu heb ik deze met regels bewerkt zodat iedere mail in het goede mapje komt. Alleen ik wilde een mail verwijderen maar ik lette niet goed op. Mijn muis had nog een van de 4 mappen geselecteerd. Vervolgens heb ik op verwijderen gedrukt –> gevolg –> map vol mailtjes weg!

Nu kan ik wel zoeken naar mails die in die map zaten en die vind ik dan ook (er staat ook dat hij zich in de juiste map bevind) alleen ik kan de map niet meer terughalen naar mijn postvak in! Als ik een nieuwe map maak en daar alle regels van instel krijg ik wel alle nieuwe mailtjes in deze map maar de oude mailtjes komen hier niet in.

Oftewel, mailtjes zijn er nog wel en die zitten keurig in de verwijderde map maar de map kan ik nergens vinden en dus ook niet terugplaatsen.

Wie heeft een oplossing? Een backup heb ik al gedaan evenals switch user, maar dan heb ik niet alle mails (tot de dag van vandaag) terug.

Gr

Bijdrager
    Mifex

Oh deze mag weg,

Maak ik een topic aan zie ik ineens een verscholen pijltje bij ‘ verwijderde items ‘ als ik hierop druk zie je dus alles wat verwijderd is. Voorheen drukte ik op de tekst ‘ verwijderde items ‘ en toen stond er: deze map bevat geen berichten.

Gr

Bijdrager
    Hansi2124

Ik sluit het topic wel.
    Maar vergeet niet een volgende keer als je een topic aanmaakt om het juiste subforum te kiezen. One More Thing gaat over deze site en verder alles wat daarmee te maken heeft.
    Entourage heeft daar dus niets mee te maken. Het is wel een Mac App (Overige).

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.