2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Q:
    Bijdrager
    LuniX

Entourage -> Mail, emails zijn leeg

Ik probeer mijn vader over te laten stappen van Entourage naar Mail. Als ik de import functie van Mail gebruik worden alle mails netjes van overgezet van Entourage. Zelfs de mappen structuur word overgenomen en ook de datums staan goed.

Maarrr… Alle mails bevatten dan wel de informatie van wie en wanneer en ook de titel, alle mails bevatten de volgende mededeling:

“… is niet van de server gedownload. U moet deze account op ‘On line’ instellen om het te kunnen downloaden.”

De mails in kwestie zijn tot 7 jaar terug en staan toch echt niet meer op de server, het hele idee van je emails opslaan op je harde schijf is dus erg van belang, maar hoe zet je dan goed over?

Het export bestand van Entourage word niet herkend door Mail.

Iemand?

Bijdrager
    ocramarco

Dit probleem ben ik ook tegengekomen met overstappen thunderbird -> mail. Sommige mails kon ik gewoon niet meer vinden in Mail.

Wat ik toendertijd heb gedaan is gewoon thunderbird naast Mail blijven gebruiken. Dus gewoon alle accountsgegevens weghalen (in ieder geval de serveradressen) en dan vanaf 0 beginnen in Mail. Als je wat wilt opzoeken dat doen in Entourage kijken.

Je hebt vanzelf Entourage (bijna) niet meer nodig

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.