5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    Zeekomkommer

Entourage heeft mijn agenda gewist!

Hoi allemaal,

Ik gebruik Entourage om mijn mail account op een exchange server te bekijken. Hierbij zit onder andere ook een agenda. Nu heeft Entourage de optie om deze agenda items ook in iCal weer te geven, dit wilde ik eens proberen dus ik heb onder preferences ‘sync services’ voor mijn exchange agenda aangevinkt. Ik snel naar iCal om te kijken wat er ging gebeuren. In iCal kwam mooi een nieuwe agenda Entourage genaamd, alleen met niets er in. Dus ik terug naar Entourage om daar te kijken, is tot mijn grootste verbaing heel mijn Entourage agenda leeg! Snel naar de webmail om mijn exchange account te checken, en ja hoor heel mijn agenda op mijn echange account leeg! Alles is weg! Geen waarschuwing, niets.
    Heeft iemand enig idee of er nog iets terug te halen valt? Het gaat echt om honderden afspraken die zomaar verdwenen zijn.. :(

Bijdrager
    n8n

of gesynct met een gsm of iPod, misschien valt er dan nog wat te redden
    bij een ipod staat er dan een bestandje in een van de submappen (naam ff kwijt), wel zorgen dat iTunes dan uitstaat ivm het automatisch synchroniseren, dan ben je weer terug bij af

Bijdrager
    Zeekomkommer

Nee, ik heb niet gesynced met een gsm of een iPod. iCal is verder ook leeg.

Bijdrager
    Turbanus

Voor zo’n belangrijk medium zou je eigenlijk een doorlopende backup moeten gebruiken.

Bijdrager
    Zeekomkommer

Ja ik weet het…

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.