7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    Swift

Entourage E-mails verdwenen

Hoi,

• Vrijdag 13 Maart gaf Entourage ineens aan dat de database vernieuwd moest worden ofzo
    (weet niet meer de precieze foutmelding)
    • Ik zei dat hij de laatste backup maar moest terug zetten.
    • Nou heb ik alle mails terug t/m 22 januari. Alles tussen 22 januari en afgelopen vrijdag is dus verdwenen.
    • Nou heb ik een time machine backup van alles maar het lukt me niet om m’n mails terug te zetten.

Wie kan me helpen.

Mocht dit nog belangrijk zijn: iMac met Luipaard

Bijdrager
    iJoost
    Bijdrager
    Swift
    ”iJoost”

Dit is het bestand wat je zoekt, denk ik:

http://forum.onemorething.nl/search.php?search_keywords=entourage+database&search_terms=all

Bedankt maar ik kom er nog niet echt uit :S staat niet echt een antwoord op dit probleem.

Waar staan de mails van Entourage opgeslagen? Dan kan ik ze zo misschien terug zetten via Time Machine.

Bijdrager
    iJoost

Maar staat wel welk bestand (de Entourage “database”) al je E-Mail bevat. Dan kun je die toch terughalen met Time Machine? Ik dacht dat dat je vraag was.

Bijdrager
    Swift

Het probleem blijft. Ik heb deze map:
    Documenten > Microsoft User Data > Office 2008 identities > Maln identity

van de backup van 11 maart terug gezet. daar zit ook de database in. Dit haalt echter niks uit.

Wat moet ik doen :S

Bijdrager
    iJoost

Dan weet ik het ook niet. Geen ervaring met Entourage.;-)
    Maar probeer het hier eens:

http://blog.entourage.mvps.org/

Bijdrager
    Swift

ok, het is opgelost, zal ff uitleggen hoe voor iemand anders met dit probleem.

heb [Documenten > Microsoft User Data > Office 2008 identities > Maln identity] uit Time machine gekopieerd en dan moet je in entourage nog even de identiteit seleceteren. De e-mails(ook de verzonden niet vergeten) kopieren naar een gewoon mapje.

Andere identiteit weer selecteren, emails kopieren en klaar :D.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.