5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    iMakkie

Entourage archief

Hoi,

Nou mijn Tiger is er en het werkt bijna allemaal redelijk.

Nu had ik vanuit entourage mooi mijn mail gearchiveerd, zodat ik ze later veilig weer terug zou hebben.
    Nu heb ik dus een schone installatie gedaan, Office er weer opgezet. En importeren maar. Nou het lijkt alsof hij alles netjes doet, alle contacten staan er gewoon weer. Over de mail zit hij heel lang na te denken (kan kloppen waren ongeveer 400 mailtjes). Vervolgens is hij klaar zegt hij, maar nergens mijn mail te zien.

Wat doe ik fout, of moet ik ergens anders kijken of heb ik gewoon vette pech en ben ik alles kwijt. Dat laatste zou natuurlijk wel mooi KiloUtrechtTango zijn.

Iemand een suggestie??

Thanx

Makkie

Bijdrager
    WouterP

nee maar wel een suggestie, gebruik gewoon mail van Apple, zit er standaard bij en werkt dus waarschijnlijk ook het beste op een Mac.

Bijdrager
    Oppie

WouterP, het is vast aardig bedoeld, maar dat soort suggesties heeft iemand met een probleem natuurlijk niks aan, en kan de persoon in kwestie ook wel zelf verzinnen.

Makkie B, kun je niet de mailtjes importeren zonder de bijlagen erin, want het lijkt me dat ie daar aardig op vast kan lopen. Ik neem aan dat dat ook een optie in Entourage is…

Btw: ‘U’ is ‘Uniform’, igg in het ICAO luchtvaart alfabet.

Bijdrager
    michelvdb

Je Entouragegegevens zitten in de map

Jouw back-up/~/Documents/Microsoft User Data/ Office X of 2004 Identities/Main (of andere) Identity.[/list:u:75dcb63558] Als je die map uit je back-up kopieert naar

~/Documents/Microsoft User Data/ Office X of 2004 Identities/[/list:u:75dcb63558] is de klus meteen geklaard.

Bijdrager
        iMakkie

Ik heb inmiddels mijn harde schijf gewist en heb dus alleen het gearchiveerde bestand heb ik nog. En daar haalt hij dus wel gegevens uit, maar niet de mails, terwijl hij daar heel lang over nadenkt.

Is er niemand die hier ervaring mee heeft.

Ben inmiddels wel met mail gaan werken, wat ik nu in Tiger een stuk mooier en makkelijker vindt, maar ik wil nog wel die oude mailtjes terug!!!

Hopelijk weet iemand iets meer.

Thanx

Gr. Makkie

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.