4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    dennisgodderie

Entourage 2008 database

Ik werk al jaren met Entourage en sinds gisteren krijg ik het programma niet meer open.
    Hij zegt dat hij de data niet kan lezen en dan ik een rebuild moet proberen van de database.
    Dat heb ik ondertussen meermaals gedaan, maar tijdens de rebuild krijg ik nog een error (in stap 4 – records).
    Ik heb een database van 16GB, dus je kan er wel inkomen dat hierin zeer veel mails staan (bedrijfsgebonden).

Ook wanneer ik de nieuwe office 2011 installeer, krijgt hij niets gedaan met die database (hij importeert niets)…

Nu heb ik gelezen dat je voor de rebuild van een database wel enige ruimte moet hebben op je harde schijf.
    Ik heb momenteel nog een kleine 12GB vrij, maar misschien is dit te weinig om een database van 16GB te rebuilden?

Heb ook al getracht de database uit de map (Microsoft Users Data) te halen, Entourage te starten en dan de database file terug te zetten, maar tevens zonder resultaat…

Iemand nog oplossingen?

Bijdrager
    paradoxdesign

sowieso het dubbele aantal diskspace vrij als dat de database groot is, in jouw geval even je schijf opruimen dus!:) (zie: deze link)

Bijdrager
    dennisgodderie

Dank je wel!
    Heb extra schuifruimte vrij gemaakt en ’t is gelukt!

Bijdrager
    paradoxdesign

Hulde..!:lol:

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.