4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    Spongebob

entourage 2001 database recoveren

vrienden, ik heb een ontzettend k*tprobleem. Ik probeer een oulook2001-identity voor entourage over te zetten van entourage2001 naar entourage2004, maar dit wil maar niet lukken. het bestand staat ook in de juiste mapjes en al….

Ik moet de database rebuilden en outlook zegt dat dit succesvol is gebeurd, maar eenmaal entourage weer opengaat, zie ik geen enkele email of contact.

De rebuilde database is ook maar 18mb groot, terwijl de oorspronkelijke database 650mb groot is.

Ik heb hier al vanalles geprobeerd, maar niets schijnt te helpen. Heeft er iemand een idee hoe ik deze database kan omporten naar entourage2004?

Bijdrager
    Spongebob

ik heb intussen het programmaatje EntourAid gevonden dat emaitjes kan puren uit een corrupt entourage-database-bestand. Het is op dit moment aan het lopen en het ding heeft op dit moment 1120 mailtjes kunnen recoveren en is nog steeds bezig.

Hoe ik straks de maltjes weer in entourage2004 is weer een ander probleem, maar ik heb dan toch al een en ander kunnen reanimeren…

Bijdrager
    was frans

handig om te weten dat er een programma is die misschien nog iets kan doen, thnx!
    Heb hem net gedownload en ben benieuwd

Bijdrager
    michelvdb

Interessant om te leren kennen en te gebruiken:
    http://www.entourage.mvps.org/index.html

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.