21 berichten aan het bekijken - 1 tot 21 (van in totaal 21)
  • Q:
    Bijdrager
    typonerd
    Bijdrager
    Chantal C.

Done

Bijdrager
    Xiapano

Ook maar even gedaan dan:lol:

Bijdrager
    RobinH

Ook ingevuld! :wink:

Bijdrager
    queenfan

ingevuld en verstuurd.

Bijdrager
    nlwinssen

done!!!!

Bijdrager
    japser909

en wat nu dan ? :roll:

Bijdrager
    Rolf

Done

Bijdrager
    marcin

done

Bijdrager
    Maced.2

done:) en nu?

Bijdrager
    RobinH
    ”Maced.2″

done:) en nu?

Veder gaan met internetten, of iets anders……:wink: :innocent:

Bijdrager
    MouseMighty

Not done en nu? Krijg ik dan nu een iPhone om het alsnog in tevullen? SPAM!!

Geblokkeerd
    Breuf
    ”typonerd”

Test-Aankoop organiseert momenteel een tevredenheidsenquête bij iPhone-gebruikers. Hebt u ook zo’n toestel? Uw ervaring interesseert ons. Bent u tevreden over de verscheidene mogelijkheden van uw iPhone? Hebt u al problemen tegengekomen? Beantwoordt het toestel aan uw verwachtingen?
    Om uw mening te delen moet u enkel on line een aantal vragen beantwoorden. Uw antwoorden bereiken ons anoniem en worden enkel gebruikt voor de statistische analyse naar aanleiding van dit onderzoek.
    Alvast bedankt voor uw medewerking.

http://www.test-aankoop.be/telefonie/neem-deel-aan-onze-enquete-over-de-iphone-s542613.htm

Ik zie alleen niet staan wat zo’n gebruiker er aan heeft om de enquete in te vullen. Ik heb dus twee vragen:

-wat wordt ik er wijzer van als ik de enquete invul?
    -wat wordt Test-Aankoop er wijzer van? Dit zal Test-Aankoop niet uit liefdadigheid doen denk ik zo.

Bijdrager
    Arnenys

^
    Test-Aankoop signaleert alle gebruikersonvriendelijke dingen aan de (Belgische) staat.
    Als er dus veel mensen zijn die vinden dat bv de iPhone bij meerdere providers te koop moet zijn, dan wordt dat gesignaleerd.
    Niet dat de Belgische staat er altijd veel aan doet.

Bijdrager
    Zenn

Done:)

Bijdrager
    Vai Martino Vai

ingevuld

Bijdrager
    WaZoo
    ”Arnenys”

^
    Test-Aankoop signaleert alle gebruikersonvriendelijke dingen aan de (Belgische) staat.
    Als er dus veel mensen zijn die vinden dat bv de iPhone bij meerdere providers te koop moet zijn, dan wordt dat gesignaleerd.
    Niet dat de Belgische staat er altijd veel aan doet.

En Test-Aankoop zit in Engeland?
    Wat mij betreft ook spam! Gratis scoren over de hoofden van onze forum-leden om zelf een (dikbetaalde) test uit te voeren voor de Belgische staat. En dan doen er ook nog mensen mee…

:oops:

Bijdrager
    jan jansen

done

Bijdrager
    B-mac-fan

ook done

Bijdrager
    Hansfree

Eens met WaZoo, Not done!

Bijdrager
    tinus_omt

‘Heb je ooit problemen gehad met het downloaden van bestanden?’ Nou, behalve dat het niet kan, niet echt

21 berichten aan het bekijken - 1 tot 21 (van in totaal 21)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.