7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    pistolp

Enorme letters bij e-mails

Als ik een e-mail verzend via entourage 2008 ziet de ontvanger de tekst veel groter als dat ik het in mijn eigen scherm zie. Ik heb als lettertype verdana 10px ingesteld. Wanneer iemand anders hem opent in bijvoorbeeld Outlook of Gmail ziet hij de tekst op Verdana 18px.

Dit is dus een heel stuk groter en oogt daarmee ook niet professioneel. Iemand enig idee hoe dit te verhelpen is?

Bijdrager
    Fierry

Installeer de nieuwste updates. Dit was een bug en is inmiddels verholpen

Bijdrager
    Hansi2124

Is dat altijd bij alle ontvangers zo? En hoe hebben zij hun eigen instellingen staan van lettertypen om te lezen?

Bijdrager
    wido

Zoals gezegd, het is een bug. Ik heb dit ook gehad en zag dat de ontvanger mijn e-mail(tje) op een stapel papier moest afdrukken, heel genant.

Bijdrager
    Alwin

Ik had het andersom. Dus de lezer kreeg een minilettertype. Was voor mij een reden om over te stappen op Mail. Is dit inmiddels ook verholpen?

Bijdrager
    Jakko Westerbeke

Er is hiervoor een heel eenvoudige oplossing: verstuur tekstberichten i.p.v. HTML-berichten — daar krijgt de ontvanger nooit problemen mee.

Bijdrager
    Alwin
    ”Jakko

Er is hiervoor een heel eenvoudige oplossing: verstuur tekstberichten i.p.v. HTML-berichten — daar krijgt de ontvanger nooit problemen mee.

Het blijft natuurlijk raar dat je niet een HTML-bericht kan versturen met een wat groter lettertype.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.