10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    MacAanZee

Enórme crash El Capitan – Yosemite..!!

Er heeft een enorme crash plaatsgevonden bij El Capitan. In Yosemite. Paniek bij Applegebruikers?

Dat is absoluut niet nodig, maar er is wél wat gebeurd. Bij de échte El Capitan, de enorme granieten rots in het Yosemite Park in California, waar Apple het bekende MacOS naar genoemd heeft.
    Een rotsblok zo groot als een flatgebouw (..!!) brak plotseling af en stortte met enorm geraas en stofwolken naar beneden. Eén dode en één zwaar gewonde. Dat had veel erger kunnen zijn, want er waren op dat moment 30 mensen aan het klimmen op El Capitan.

Intussen draait Apple’s OS gewoon door en hebben miljoenen Applegebruikers hun iMac en MacBooks in de afgelopen dagen geüpdatet naar het nieuwste MacOS High Sierra.

Bijdrager
    SvS

Een lach wegens het plaatsen hiervan met knipoog naar MacOS Yosemite en
    een triest gezicht tegelijk wegens het èchte gebeurtenis… Best dubbel.

Bijdrager
    MacAanZee

Ja inderdaad. Het is natuurlijk een akelig ongeluk, met twee slachtoffers. Gelukkig niet meer als je kijkt naar de enorme omvang van het rotsblok dat naar beneden gestort is en het veel grotere aantal mensen dat daar aan het klimmen was. Maar door de connectie van El Capitan en ‘crash’ vond ik het mooi om het toch te melden. Het was ook op de radio vandaag.

Bijdrager
    sedikit

Ik zweer bij mijn auto. Een fantastisch merk. Hoorde vandaag op de radio, dat op de autoroute tussen Limoge en Angoulême een zwaar ongeluk heeft plaats gevonden met een auto van mijn geliefde merk. Eén dode en 5 lichtgewonden. Het had veel erger kunnen zijn, maar door de connectie van mijn geliefde merk vond ik het mooi om het toch te melden……..

Bijdrager
    Vilscon

Ik zweer bij mijn auto. Een fantastisch merk. Hoorde vandaag op de radio, dat op de autoroute tussen Limoge en Angoulême een zwaar ongeluk heeft plaats gevonden met een auto van mijn geliefde merk. Eén dode en 5 lichtgewonden. Het had veel erger kunnen zijn, maar door de connectie van mijn geliefde merk vond ik het mooi om het toch te melden……..

Je verhaalt boeit mij! Welke auto heb je?;)

Bijdrager
    sedikit

Helemaal niet relevant. Het is alleen maar een mogelijk, denkbeeldig en identiek voorbeeld van merk-verdwazing.

Bijdrager
    SvS

Doe het op forum van je geliefde automerk, wat Ts hier ook deed.;-) maar ik snap je boodschap, sedikit.

Bijdrager
    sedikit
    SvS op 29 september 2017

Doe het op forum van je geliefde automerk, wat Ts hier ook deed.;-) maar ik snap je boodschap, sedikit.

@SvS
    , je hebt een merkwaardige logica. :) Voor de duidelijkheid: ik heb op de TS gereageerd, en via een voorbeeld laten blijken zijn topic niet zo fraai te vinden. “Mag dat? Ja, dat mag”. Niks automerken, niks Limoge, niks Angoulême enz. :)

Bijdrager
    Shmoo

Dit is toch de autobus van Sedikit.

Sleutelbeheerder
    Night

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.