4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:

Bijdrager
    Xavifunky

Enkele sites willen niet laden op enkel mijn netwerk (Airport Extreme)

Sinds kort ondervind ik een heel raar probleem, waarbij ik 2 bepaalde sites (Homecinemamagazine.nl & Tabletsmagazine.nl) niet kan openen. Ik heb zowel Chrome, Safari & Firefox geprobeerd en ze willen nooit openen.

Ik heb dit al geprobeerd op mijn iPhone, iPad en Macboko Pro. Enkel wanneer ik naar een ander netwerk overstap, of mijn mobiel netwerk, willen de sites openen op al mijn toestellen en in alle browsers. Het probleem ligt dus echt aan mijn netwerk of router. Ik heb een AirPort Extreme. Ik zit met mijn handen in het haar door dit rare probleem, iemand een oplossing?

Bijdrager
    tarun

Kan je in de instellingen van je Airport Extreme zien of er poorten of sites geblokkeerd zijn?

Bijdrager
    fixar

Wellicht is je IP geblokkeerd door die sites?

Probeer anders eens je macbook pro bekabeld aan te sluiten op je internetmodem (van kpn of ziggo of…?), dus zonder tussenkomst van je Airport extreme.

Als ie het dan ook niet doet, is er een kans dat je IP geblokkeerd is….als ie het dan wel doet zit het in je thuisnetwerk

succes!

Bijdrager
    Xavifunky

Allemaal van harte bedankt voor jullie antwoord! Volgens mij ligt het probleem inderdaad aan een geblokkeerd IP-adres, zo blijkt ook uit een pingtest. Ik zoek het verder uit.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.