5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    RobbyH

Enkele Itunes match vraagjes ivm synchronisatie en gebruik met Sonos

Hi all,

Ik overweeg Itunes Match te proberen. Heb eerst wat gewacht totdat er wat meer over geweten is.
    Twee vragen heb ik echter nog, gezien ik tegenstrijdige berichten krijg van (Engelstalige) sites.

Synchroniseert Itunes Match ook je afspeellijsten? Zo heb ik een slimme afspeellijst met mijn beste albums die ik in de afgelopen 200 dagen nog niet heb gehoord. Het zou goed zijn indien albums die ik via de cloud dan beluister ook worden gesynchroniseerd met mijn offline bibliotheek. In Engelstalige forums net na de lancering van Itunes Match in de USA bleek dat nogal problematisch te zijn.
    Synchroniseert Itunes Match in Nederland of Belgiƫ zonder problemen?

Tweede vraag, ik heb een Sonos systeem. Je kan daarbij ook je songs uit je Itunes bib mee afspelen, maar dan moet je pc aan blijven staan. Kan Sonos ook aan Itunes Match om via Itunes Match dan af te spelen? Desgevallend lijkt het mij anders toch mogelijk om via Itunes Match je Iphone aan de line in ingang te koppelen en zo de muziek af te spelen?

Bedankt voor de antwoorden.

Bijdrager
    Wijtze

Het duurt wel even voor alle nummer geupload zijn naar iCloud. Echter gaat het synchroniseren nu vlekkeloos.

Tweede vraag: dat zal niet gaan werken aangezien de iPhone de nummers van iCloud (of iTunes in de cloud) download wanneer je een nummer wilt afspelen. Thuisdeling kan dan een oplossing zijn maar ook dan moet de mac aanstaan..

Bijdrager
    bram91

@Wijtze:
    Gaat het synchroniseren van Smart Playlists bij jou ook vlekkeloos?

Bij mij worden de Slimme afspeellijsten goed gesynchroniseerd tussen mijn Mac’s, maar op mijn iPhone bevat de slimme afspeellijst alle songs uit mijn library, in plaats van de criteria waar mijn slimme afspeellijst aan hoort te voldoen.

Bijdrager
    Wijtze

@Bram

Ik maak zelf gen gebruik van smart playlists. Dus eerlijk gezegd geen idee!

Bijdrager
    bram91

Slimme afspeellijsten worden nog niet goed gesynchroniseerd. Zitten nog wat flinke bugs!
    Dus als je die veel gebruikt, zou ik nog even wachten.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.