1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)
  • Q:
    Bijdrager
    Be nice

Enhanced Podcast , tracknamen per gemarkeerd hoofdstuk

Deze post heb ik ook onder ‘iApps’ gezet. Ik dacht er pas later aan om het hier neer te zetten. Ik hoop dat dit geen probleem vormt. ik ga er van uit dat er andere mensen in deze verschillende rubrieken kijken.

Ik ondervind een probleem met Garageband ’09 in combinatie met mijn iPod Video.

Met GB heb ik een bestaande (dj set) podcast bewerkt tot een enhanced Podcast, inclusief gemarkeerde hoofdstukken (= artiest +track namen) en images.

Ik sla het op als een AAC bestand op mijn bureaublad. Wordt .m4a
    Tijdens het opslaan heb ik ingevuld: Titel. Artiest, Componist = interactive *.
    Verder heb ik bij de GB preferences –> mijn info het volgende ingevuld:iTunes afspeellijst, naam artiest, componist = interactive en albumtitel.

Nu het probleem.

Wanneer ik het bestand in mijn iTunes mik, zie ik de verschillende covers van de tracks voorbij komen, ook zie ik de verschillende hoofdstukken ( artiesten + trackname).

Wanneer ik het echter het .m4a bestand naar mijn iPod gooi, zie ik wèl de images veranderen per hoofdstuk, maar niet de beschrijving in mijn beeldschermpie verschijnen. Ik zou graag willen dat dit wel gebeurd.
    Bij de podcast die 538 Dance Department http://www.radio538.nl/web/show/id=45695 uitbrengt wordt er wel per hoofdstuk een andere titel op mijn ipod weergegeven. Hier wil ik dus naar toe. Bij elk hoofdstuk de titel op de plaats waar nu een albumtitel staat.

Ik heb de podcast nog niet via een server op het internet gemikt, zou dit het kunnen zijn? De reden hiervoor is, omdat bij het programma/server dat ik/wij gebruiken alleen mp3 en mp4 bestanden kunnen uploaden.

Dit is eigenlijk dus een tweede probleem.
    Want het is niet mogelijk om een enhanced podcast op te slaan als .mp3, omdat de gegevens dan gaan verloren. Weet iemand hoe ik een .m4a bestand kan converteren zonder verlies van beeld en extra informatie.

ik zie jullie antwoorden tegemoet!

* ik heb bij componist ‘interactive’ ingevuld, omdat ik dit zag staan bij het voorbeeld van 538 Dance Deparment podcast. ik dacht, hèè! dat zou het wel eens kunnen zijn. Helaas.

1 bericht aan het bekijken (van in totaal 1)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.