9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    Vergeten5

Energiestand selecteren?

Goedemiddag iedereen,

Nadat ik de laatste update gedownload heb van Leopard kan ik bij het batterij icoontje niet meer kiezen voor de opties: Langere gebruiksduur van de batterij, Normaal, Betere prestaties. Is dit mijn eigen schuld, of de schuld van de update?

Groet,

Stefan

Bijdrager
    GrizzDesign

Kun je dit nog wel kiezen bij het Systeemvoorkeuren paneel van Energie ?

Moderator
    Mac Daddy

Hey verrek. Dat heb ik ook. Het kan inderdaad nog wel via de system preferences zelf.
    Maar ach. Ik verander het toch zelden. Als die aan de stroom zit staat ie op better performance en haal ik hem ervan af, dan staat ie op better battery life.

Bijdrager
    Vergeten5

Kun je dit nog wel kiezen bij het Systeemvoorkeuren paneel van Energie ?

Ja daar kan ik het wel gewoon kiezen, had ook begrepen dat je daar ook je batterij voorkeuren kunt kiezen.

Dan moet het maar op die manier ja. Als de laptop aan het netstroom zit gewoon op betere prestaties en op de batterij een langere gebruiksduur!

Dank jullie wel in elk geval.

Bijdrager
    kuik

kan ik dit echt niet meer terug veranderen?
    ik gebruikte het bijna elke dag wel een keer.
    werk nooit echt lang zonder stroom, dus dan wil ik wel dat hij illustrator enz vol vermogen doet…
    stom

groet

Moderator
    Mac Daddy

Je kan 1 van de 3 standaard energiestanden instellen voor als hij aan het stroom zit en als hij er niet aan zit.

Als hij op de batterij loopt dan stel je hem in op energie zuinig. Loopt hij op stroom dan zet je hem om maximum. Zo simpel is het. Je kan hem ook altijd op maximum zetten.
    De MB(P) herkent vanzelf of hij aan de lader hangt of niet.

Bijdrager
    kuik

dus het is definitief niet meer mogelijk om het in het pul down menuutje te regelen…
    zonde

Moderator
    Mac Daddy

Ja, het is wat ongemakkelijker, maar misschien ook wel een klein foutje en is het bij de volgende release er weer wel.
    Maar waarom heb je dat zoveel nodig dan? Ik wijzig het namelijk zeeer zelden.

Bijdrager
    GrizzDesign

:cry:

Nu heb ik het ook (ik liep een weekje achter met updaten).
    Ik veranderde dit best wel vaak eigenlijk…

Iemand al een oplossing :innocent:

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.