13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Q:
    Bijdrager
    tav

Energiespaarmodus

Wanneer de energiespaarmodus is ingeschakeld worden sommige dingen trager uitgevoerd volgend apple of zelfs uitgeschakeld .
    Mijn vraag , wordt ophalen van mail (push) uitgeschakekd of vertraagd ?

Bijdrager
    Shmoo

Mijn ervaring is niet.

Wel merkbaar is dat elk inkomend contact van je schoonmoeder wordt vertraagd wanneer deze functie ingeschakeld is. Maar goed dat is een logisch.

Bijdrager
    tav

Pff…. Heb het dan maar zelf even getest ….mail komt niet door ,,,

Bijdrager
    Shmoo

Dan doe je toch iets fout want bij mij komen ze wel gewoon binnen.

**Ik merk wel dat Foto’s niet meteen sync via WiFi.

Bijdrager
    tav

Gewoon energiespaarmodus opzetten , het is een icloudmailadres , misschien daar iets mee te maken ?

Bijdrager
    Shmoo

Precies hetzelfde hier.

Enkel één @mac adres (iCloud) op mijn iPhone geïnstalleerd. Standaard instellingen qua Push en dat soort zaken.

Het enige verschil is mogelijk dat jij op iOS 11 zit en ik op iOS 10.3 maar ik verwacht niet dat daar het verschil zal zitten, lijkt mij.

Bijdrager
    tav

Bij mij staat alles hetzelfde ingesteld , alleen inderdaad ios 11 .. mail wordt niet gepushd bij energiespaarmodus .

Bijdrager
    tav

Mails komen.pas binnen wanneer ik handmatig controleer op mail .maar push werkt niet

Bijdrager
    Shmoo

Dat is raar..

De overige experts op OMT zijn ineens wel erg behulpzaam ?

Moderator
    Night

Het is zondag, hè:-P

Bijdrager
    tav

T’is al maandag he …

Moderator
    Mac Daddy

Ik heb 3 IMAP accounts op mijn iPhone. Die komen niet binnen in energie bespaar modus. Dus heb jij een puch email of een IMAP account tav?
    Apple waarschuwt ook bij de bespaar modus dat mail inderdaad niet wordt binnengehaald op dat moment.

Bijdrager
    tav

Push mail heb ik ( icloud). Komt alleen binnen als ik handmatig controleer bij energiespaarmodus

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.