9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    Rick –

Energiebesparingsmodus altijd aan goed voor je iPhone?

Hallo,

Even een kort vraagje. Kan het kwaad als je je iPhone van 100% tot dat die leeg is aanzet in de energiebesparingsmodus? Buiten het feit om dat het pas bij 20% geactiveerd wordt?

Alvast bedankt.

Bijdrager
    SunKeeper

Nee, het is alleen softwarematig, dus maakt niets uit.

Alleen is ie lekker stil, omdat sommige taken veel minder worden uitgevoerd wanneer je geen voeding aangesloten hebt. Bijv. mail controle.

En grafisch wat minder prestaties, sluimer wordt heel snel ingeschakeld. Als je je iPhone wel bij de hand hebt maar niet veel gaat gebruiken is het een prima optie, gaat je batterij lekker lang mee. Op zich voor de batterij beter (wordt gezegd) als er minder snel ontladen (en opgeladen) wordt.

Bijdrager
    Rick –

Hartelijk dank voor de snelle reactie.
    Ik vroeg me het gewoon even af maar als het geen kwaad kan ga ik hem komende tijd gewoon lekker aanhouden.

Groeten Rick.

Bijdrager
    wdele

Ik doe het altijd… Batterij gaat VEEL langer mee:)

Inactief
    Anoniem

Ik heb mijn mail sowieso op fetch staan en ik verminder beweging etc. Dat scheelt ook best veel.

Bijdrager
    SunKeeper

Ik ook, dat werkt veel fijner dan al die animaties. Je navigeert ook veel sneller door iOS.

Sleutelbeheerder
    Night

Alleen jammer dat je dat telkens handmatig moet aanzetten als je iPhone aan de oplader heeft gehangen.

Bijdrager
    MevalonicAcid
    Night op 03 januari 2016

Alleen jammer dat je dat telkens handmatig moet aanzetten als je iPhone aan de oplader heeft gehangen.

Inderdaad,
    vrij vervelend…
    Zou dit geen ‘nieuwe’ functionaliteit worden in de komende updaten?:)

Bijdrager
    Rick –

Zou inderdaad een goeie toevoeging zijn!;-)

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.