9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    NI3LS

Energiebesparende functie Apple Wireless Keyboard en Mouse

Ik heb het draadloze toetsenbord en muis van Apple nu een paar dagen, maar zet nu elke keer als ik ga werken beiden uit, is er een energiebesparende functie, zodat ik ze niet elke keer hoef uit te schakelen?

Bijdrager
    Josh_b

Ik weet het antwoord ook niet. Maar ik vroeg mij hetzelfde af. Mijn keyboard is met een draadje maar bij de mighty mouse laat ik altijd dat schuifje gewoon open staan.

Bijdrager
    sanius

Volgens mij schakelt de muis zichzelf uit na een tijdje als er geen verbinding is.. Ik weet het niet zeker, ik zet hem altijd gewoon uit (ik gebruik de muis alleen op mijn opleiding of als ik echt een muis nodig heb).

Een vriend van me beweerde dat hij het gevoel had dat de batterijen langer meegingen als hij hem gewoon aan liet staan…

Bijdrager
    NI3LS

Hmm, dat lijkt me sterk. Alhoewel een koelkast ook meer stroom gebruikt met open- en dicht doen, dan gewoon even open laten staan.:)

Maar die muis is nog gewoon een klikje, dat toetsenbord is iets onhandiger. Iets.;)

Bijdrager
    sanius

En scrollen, en die sensor moet ook zijn werk doen uiteraard…. Ik denk dat een toetsenbord dus langer meegaat. Tenzij je 100 reacties per plaatst:P

Bijdrager
    diotav

Het Apple Wireless Keyboard heeft een energiebesparende functie .. deze gaat in de sluimer.

Bijdrager
    NI3LS
    ”diotav”

Het Apple Wireless Keyboard heeft een energiebesparende functie .. deze gaat in de sluimer.

Hmm, kan daarover niets vinden op de Apple-site.

Dus als ik een paar uur weg ben, kan ik het best aan laten??

Bijdrager
    sypie

Met een paar oplaadbare batterijen hield zelfs het oude witte/doorzichtige toetsenbord het lang uit. Met lang bedoel ik dan langer dan 3 maanden met 4 batterijen. Voor de muis iets minder lang, maar dat is nog steeds lang…Ik zou daarvoor geen drukte maken om steeds muis en toetsenbord op de rug te leggen om ze uit te zetten.

Bijdrager
    NI3LS

Kun je eigen je Mac installeren met een Wireless Keyboard?

CMD+D of CMD+C tijdens het opstarten, snapt ‘ie dat wel, aangezien er dan wellicht nog geen verbinding is tussen elkaar?

Ik wil namelijk mijn oude toetsenbord verkopen. Maar als ik ooit mijn Mac helemaal opnieuw wil installeren door hem te formatteren, kan ik dan nog wel mijn Mac bedienen?!

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.