4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:

Bijdrager
    DonBas

encoden

Ik heb eerst een avi bestand geencode met ffmpeg (naar dvd bestand). Dat duurde echt uren. Hele nacht laten aanstaan en nog niet klaar. Maar goed daarna wil ik het bestand met toast 6 branden. Moet ik weer een hele nacht wachten want toast gaat het ook nog is encoden!! En als hij dan klaar is met encoden en wil gaan branden krijg ik een error met:

The drive reported an error:
    Sense Key = MEDIUM ERROR
    Sense Code = 0x73 0x03

Ik heb een Powerbook G4 met ingebouwde Matshita DVD-R brander.[/code]

Bijdrager
    Peppie

Beste DonBas,

De foutmelding heeft niets te maken met het encoderen van het bestand, maar duidt op een error op je lege DVD.
    Dus een nieuwe of een DVD-r van een ander merk in de brander en dan moet het lukken.

Als je geluk hebt, en ook Toast standaard geinstallerd is dan staat je
    geencodeerde bestand in de Users/”naam”/documents/roxio converted items
    Map.

Succes

Peppie

Bijdrager
    2manydjs

Als je een film omzet met ffmpegx, is het zeker niet de bedoeling dat Toast het bestand weer om gaat zetten naar MPEG2..
    Ffmpegx heeft de optie om de MPEG2 bestand(en) meteen om te zetten naar een SVCD image.
    Dit kan ook als je al de MPEG2 bestand(en) hebt.
    Deze kan je meteen branden met Toast via disc copy.

Wil je de video bestand niet omzetten naar een cd-image, gebruik dan missing media burner.
    Succes

Bijdrager
    DonBas

2 Peppie:In die map coverderd items zit niets…
    Ik heb de eerste dvd wel gewoon kunnen branden met deze cd’s. Ik gebruik princo dvd-r 4x speed. Ik heb een interne Matshita DVD-R brander.

2 2manydjs:Als ik de avi bestanden heb geencode met ffmpeg komen er drie bestanden uit .mpv, .mpa en .mpg. Ik gooi dan het .mpv bestand in video en dan moet ik het .mpa bestand aan de film voegen. En dan selecteer ik DVD en ik vink PAL aan. En als ik dan wil branden gaat toast het nog een keer encoden.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.