22 berichten aan het bekijken - 1 tot 22 (van in totaal 22)
  • Q:
    Bijdrager
    MacFeegle

En … welk onbeantwoorde vraag heb jij vandaag beantwoord?

Het is een momentopname, maar op dit moment zijn er 2959 onbeantwoorde posts op dit forum.

http://forum.onemorething.nl/search.php?search_id=unanswered

Lukt het ons om deze dit jaar nog weg te krijgen? (ik heb er net een paar gedaan al)

:lol:

Bijdrager
    Yaris

MacFeegle, als je niets beter weet dan op een onbeantwoorde vraag uit 2003 te reageren met “Heb zo’n vermoeden dat dit probleem al is opgelost ….”, schrijf dan liever helemaal niets.

Bijdrager
    Pieterr

Ik vind dat je overigens fantastisch nuttig bezig bent…

Bijdrager
    MacFeegle

oude rommel gooi je thuis toch ook af en toe eens weg?
    wellicht meer iets voor het voorjaar?

Bijdrager
    sypie

Di Apr 08, 2003 13:38
    Ma Apr 07, 2003 4:03
    Vr Apr 04, 2003 13:33
    Vr Mrt 28, 2003 21:33

Ga jij nu nog vragen uit 2003 beantwoorden? Het wordt tijd dat die onbeantwoorde vragen, net als de op slot gezette topics verwijderd worden als er niets nuttigs in staat. Ooit een poging gedaan, maar gedwongen om te stoppen.

Bijdrager
    Sumar

Maak een “het grote onbeantwoorde vragen topic” van en stop daar alles in van een jaar oud (en ouder)

Bijdrager
    pinkie

Wat een geweldig leuke manier om te laten zien dat ook “bikkels” en een enkele moderator blijkbaar vinden dat het forum aan een grote schoonmaakbeurt toe is. Dat lijkt me nou echt een goede klus in plaats van nieuwe posts op slot gooien of verplaatsen “om het forum overzichtelijk te houden”.

De beste wensen allemaal.

Bijdrager
    MacFeegle

per saldo zijn we nu met 1 gedaald;-)

onderaan beginnen?

PS zie dat er post zijn ouder dan ik lid ben. maar dat zegt niks …

Bijdrager
    boriskiss

Die vacatures tellen mee! Dat is niet eerlijk want daar mag je niet op reageren.

Bijdrager
    allard

Ik vind het een mooi initiatief! Ik doe mee en begin onderaan. Lijkt me super symphatiek in eens antwoord te krijgen op een vraag van 3 jaar geleden.

Bijdrager
    KarelWillem

Ik deed dat bij MacFreak ook regelmatig.

Er staan tussen die vele honderden topics echter ook honderden topics die helemaal niet beantwoord willen of kunnen worden, of die zelfs al opgelost zijn.

Bijdrager
    Pieterr

En … welk onbeantwoorde vraag heb jij vandaag beantwoord?

Er zijn ook een heleboel topics met één reactie die onbeantwoord zijn. (Een reactie wil nog niet zeggen dat de gestelde vraag beantwoord is). Gaan we die ook allemaal “opruimen”?
    Er zijn ook een heleboel topics met twee reacties die onbeantwoord zijn. (Een reactie wil nog niet zeggen dat de gestelde vraag beantwoord is). Gaan we die ook allemaal “opruimen”?
    Er zijn ook een heleboel topics met drie reacties die onbeantwoord zijn. (Een reactie wil nog niet zeggen dat de gestelde vraag beantwoord is). Gaan we die ook allemaal “opruimen”?
    Etc.

Bijdrager
    Yaris
    ”allard”

Ik vind het een mooi initiatief! Ik doe mee en begin onderaan. Lijkt me super symphatiek in eens antwoord te krijgen op een vraag van 3 jaar geleden.

Begin liever bovenaan. Problemen van jaren geleden nog oplossen heeft weinig zin omdat ondertussen het volgende gebeurd kan zijn:

[*:c57e721e4e]Topicstarter heeft het forum al verlaten zodat hij zelfs niet meer ziet dat hij nu nog antwoord krijgt.
      [*:c57e721e4e]Hij heeft zelf al een oplossing gevonden.
      [*:c57e721e4e]Hij heeft nooit een oplossing gevonden maar de hardware of software waar het over ging wordt niet meer door hem gebruikt.[/list:u:c57e721e4e]
      Beter is dus bovenaan te beginnen. Dat zijn actuele problemen waar de topicstarter nu nog mee zit.

Bijdrager
      Ashenvale

Aan de poll te zien, denk ik dat de meerderheid zich hier niet mee bezig gaat houden. Al ben ik wel van mening dat het een leuk initiatief is!

Bijdrager
      allard
      ”Yaris”
      ”allard”

Ik doe mee en begin onderaan.

Begin liever bovenaan.

Begin jij boven aan werken we naar elkaar toe;)

Bijdrager
      Yaris

Ik begin nergens aan. Die onbeantwoorde topics zijn in de tijd dat ze gepost werden veelvuldig bekeken en niemand wist het antwoord. Denken jullie nu echt dat jullie ze eventjes op een drafje gaan kunnen oplossen?

Moderator
      unSOUND

Nog even los van het feit dat het vaak om vragen gaat van hard- en software die de TS inmiddels helemaal niet meer heeft…

Bijdrager
      Yaris

En niet reageren in de aard van:

”MacFeegle”

ooit nog gelukt?

”MacFeegle”

dank voor de tip, maar wat doet dit?

”MacFeegle”

heb zo’n vermoeden dat dit probleem al is opgelost ….

Bijdrager
      allard

Waarom niet?
      Lijkt mij gewoon een symphatieke actie die het community gevoel vergroot. Vermeld wel even bij een reactie een link naar deze post. We moeten ons zelf ook niet te serieus nemen. Het is humor en wie weet levert het nog iets op.

Bijdrager
      Yaris

Ik denk dat er hier mensen zijn die hun postcount op een gemakkelijke manier met 3000 willen verhogen.

Bijdrager
      allard

Ik probeer uit te gaan van het goede in de mens in deze tijd van het jaar.

Het begon zo symphatiek di onder werp.

Maar wees gerust, ik ga koken voor vanavond dus ik stop er mee.

Bijdrager
      boriskiss

Ik heb 1 vraag beantwoord!

edit: nu 5

22 berichten aan het bekijken - 1 tot 22 (van in totaal 22)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.