10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    Panthertje

en ja hoor, security update 2005-004

Security Update 2005-004 bevat een aantal beveiligingsverbeteringen en wordt aanbevolen voor alle Macintosh gebruikers. Deze update bevat de volgende componenten:

iSync

Raadpleeg voor meer informatie over deze update de volgende webpagina: http://www.info.apple.com/kbnum/n61798-nl

Bijdrager
    iMac-Boy

Het probleem met die avatars wordt er niet mee opgelost.:(

Bijdrager
    Sad

nee dat staat er toch ook niet? Een security update bevat nooit bugfixes anders dan voor veiligheidslekken:?

Bijdrager
    Rupert Nicolson

De nieuwsflits “Oplossing Java en Safari probleem met Mac OS X 10.3.9” op de homepage van dit forum suggereert anders wel dat het om een security issue gaat.

Bijdrager
    KarelWillem

Lees ik toch iets heel anders:

Java and Safari issues after updating to Mac OS X v10.3.9
    Note: The issue described below is not a security-related matter

Bijdrager
    Rupert Nicolson

Je hebt helemaal gelijk. Laat het dan zo zeggen: door het (her)installeren van een eerdere security-update zou het probleem met 10.3.9 worden opgelost, hoewel het inderdaad geen security related issue is. Dan vind ik het niet raar als mensen verwachten dat security update 2005-004 hetzelfde zou doen. Overigens maar ook hier lopen teksten en avatars nog hopeloos door elkaar.

Bijdrager
    Buzz

Maar 2005-004 gaat over iSync, en niet over Java en/of Safari. Daarvoor heb je voor de duidelijkheid dus 2005-002 nodig.

De link bovenin dit draadje verwijst trouwens naar een pagina die Apple blijkbaar niet meer bijhoudt. De juiste link voor 2005-004 is:
    http://www.apple.com/support/downloads/securityupdate2005004.html

Bijdrager
    dr.greenthumb

Normaal moet die security update 2005-004 toch verschijnen in mij software update regelpaneel?
    Niet dus…

Bijdrager
    iDayDreamer

Ik kan op moment zelfs niet updaten…… :sealed:

Als ik de update draai, blijft het blauwe balkje op 1/3 hangen, en krijg ik de volgende melding:

ER HEEFT ZICH EEN FOUT VOOR GEDAAN BIJ HET ZOEKEN NAAR UPDATES
    Er heeft zich een netwerkfout voorgedaan: time-out (-1001). Controleer uw internetverbinding en probeer het opnieuw.

Het mooie is dat ik verder geen problemen heb met mijn netwerk verbinding. Wie-o-wie weet wat er aan de hand is??

Gegroet,

iDD

Bijdrager
    iDayDreamer

by the way,

na die andere update (vorige nieuwsflits) blijft de layout van de site bagger

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.