14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Q:
    Bijdrager
    Bubbles

En ja hoor daar hebben we weer een switcher…

Hallo allemaal mijn naam is jeroen ben 34 jaar oud ben getrouwd heb twee kids
    en ik probeer tijdens werktijden (nog bij de baas) de bouwkundige uit te hangen.

Gisterochtend heb ik me eerste Mac aangeschaft wennen….:lol:
    Ik had al het nodige onderzoek verricht voordat ik definitief besloten
    heb de switch te gaan maken. Maar mijn eerste indruk van OSX intuitief, vlot en
    vooral gebruiksvriendelijk. Het is nog maar 24 uur geleden dat ik de wereld van
    Mac OSX ben ingestapt maar toch.

En dat eigenlijk allemaal door een Iphone 3g welke ik nog met veel plezier
    gebruik! En oh ja ik heb me dus een Macbook pro 13 inch aangeschaft bij ifactors
    in Rotterdam zij hadden een 10 % kortingsactie op alle producten behalve ipad en
    iphone4 dacht ik:razz:

Ik hoop dat ik veel kan leren van de ervaren Mac gebruikers hier!:yum:

Bijdrager
    Hansi2124

Hallo Jeroen,

Welkom op dit grootste Apple-forum van Nederland/Belgie. Veel plezier met je nieuwe aankoop!

Bijdrager
    Koetjesreep

Welkom!

Je toetsenbord heeft ook een komma teken, deze zit naast de letter M normaliter.

Bijdrager
    Sc-cal

Proficiat…

Bijdrager
    Hansi2124
    Koetjesreep op 04 september 2010

Je toetsenbord heeft ook een komma teken, deze zit naast de letter M normaliter.

Vergeet jij nooit een leesteken? Als je iemand op deze manier welkom wilt heten, kan je het beter laten.

Enough said!

Bijdrager
    Koetjesreep

Wel eens één ja, niet heel mijn post lang. Op die manier is het een lange brij aan tekst. Iemand een tip geven helpt. Aangezien jij er te laf voor bent doe ik het wel. En iemand selectief quoten is wel heel makkelijk he. Enough said! *Volgens mij heeft er iemand niet gemogen*

Bijdrager
    Yaris

Ook welkom maar daar hebben we eigenlijk een apart topic voor:

Het “Mijn (eerste) Mac is binnen” topic

Bijdrager
    Taconew
    Koetjesreep op 04 september 2010

Wel eens één ja, niet heel mijn post lang. Op die manier is het een lange brij aan tekst. Iemand een tip geven helpt. Aangezien jij er te laf voor bent doe ik het wel. En iemand selectief quoten is wel heel makkelijk he. Enough said! *Volgens mij heeft er iemand niet gemogen*PUNT

Niet zo zeiken Kontreep.

@Bubbles
    , WELKOM!

Bijdrager
    Yaris

Mensen, zit niet zo te vitten. Bubbles moet nogal een indruk van ons krijgen.

Bijdrager
    Bubbles

Dankjewel allemaal!

@Koetjesreep ik ben een technicus geen expert mbt interpunctie sorry;)

@Yaris
    mijn excuses moet ik het verplaatsen?

Bijdrager
    Yaris

Je kunt zelf geen topics verplaatsen. Een moderator zal dit topic waarschijnlijk op slot zetten.

Bijdrager
    piddy4888

Verplaatsen? Je bent toch een switcher? Al kun je je beter voorstellen in dit draadje.

Welkom trouwens. Dat gezeur over die interpunctie heeft toch geen zin, er zijn meer leden die daar niet zo op letten. Al ga je misschien wel nog commentaar krijgen van Trabant…

Bijdrager
    Koetjesreep

@Bubbles, met alle respect, maar die hebben toch ook HBO gehad?
    Het is ook niet als aanval bedoeld, maar meer als waarschuwing, dit topic zit vol met zeikerds die je continue aanvallen hierop, maar zelf ook genoeg fouten maken.

En een liefdevolle knuffel voor Taconew.

Bijdrager
    Hansi2124

Bij deze;-)
    Als je wilt Bubbles, kan je je bericht kopiëren en plakken in het door Yaris vermelde topic en daar verder gaan.

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.