24 berichten aan het bekijken - 1 tot 24 (van in totaal 24)
  • Q:
    Bijdrager
    macpeto76

En daar blijf je dan voor op……

levertijd 2-3 weken….. hadden ze best wel even kunnen melden van te voren!

Bijdrager
    ecnerual

Hij geeft nog een error bij mij… Het bestellen lukt niet.

Bijdrager
    www.project-euh.com

Dat was al bekend dat het 2-3 weken zou zijn (zie voorpagina)

En ik krijg ook de error… grrr…

Bijdrager
    ecnerual

Hopelijk doet ‘ie het wel om 2:00

Bijdrager
    JaBr

Is er al iemand doorgekomen?

Bijdrager
    www.project-euh.com

Zal ook nog wel even duren vrees ik…

Bijdrager
    Bintje

Hier ook error…

Bijdrager
    ecnerual

Ik krijg nu ook al foutmeldingen bij het herhaaldelijk inloggen in de kassa… Moet niet gekker worden.

Bijdrager
    Bintje

OHNEE IK BEN ER DOOR!:D
    Oh, weer een menu verder, ik kan nog niet betalen…

Bijdrager
    Bintje

Ik was er bijna, kon al mijn betaalmethode selecteren… Weer foutmelding.

Bijdrager
    www.project-euh.com

Ik heb al 15 keer de laatste stap gehad (cc code), maar steeds weer een fout…

Bijdrager
    venco58

kon mijn betelling rond 01:35 wel al klaar zetten.
    Ben al een paar keer tot de: “plaatslevering” gekomen.
    Maar ook dan weer een fout.

Met veel groeten,
    Venco.

Bijdrager
    Bintje

Ik wil weer slapen.

Bijdrager
    Bintje

Nou ik ga naar bed, probeer het om 7 uur nog eens. Wat jammer.

Bijdrager
    xvisx

Je zou eens een dagje moeten wachten voordat je weer een hebbedingetje kan kopen. :sealed:

Jullie koopverslaafden hebben wel iets weg van die vette Amerikanen die, ondanks ze al 400 kilo schoon aan de haak wegen, toch dwangmatig zich bij McDonald’s vol zitten te vreten en boos worden als ze een minuutje langer op hun hamburger moeten wachten. ‘Sneu’ komt nog niet eens in de buurt qua omschrijving.

Bijdrager
    Delars

Hier ook niks dan een error. Is morgen 15u vroeg genoeg om in de rij aan te sluiten?

Bijdrager
    www.project-euh.com

Nou hehe, gelukt. Staat nog op 2-3 weken..

Bijdrager
    venco58

Ik denk dat ik hem besteld heb.
    Ik had het beeld dat hij de bestelling aan het plaatsen is.
    Toen veranderde het internet adres in iets wat eindigde op /Thankyou.
    Daarna kwam een error scherm.
    Toen ik daarna in de store in mijn winkelmandje keek was hij weer leeg.
    Ik heb nog geen email binnen.
    Ik gok maar dat ik een bestelling heb gedaan, anders bestel ik er nog een voor het zelfde geld.

Edit: was inderdaad gelukt, heb inmiddels bevestigingsmail binnen.

Jullie koopverslaafden hebben wel iets weg van die vette Amerikanen die, ondanks ze al 400 kilo schoon aan de haak wegen

Je kent me niet eens.
    Daarnaast zijn de meesten mensen van 400 kg aan bed gekluisterd, dus die zullen niet bij McDonald’s zitten.

Bijdrager
    sedikit
    xvisx op 25 maart 2011

Je zou eens een dagje moeten wachten voordat je weer een hebbedingetje kan kopen. :sealed:

Jullie koopverslaafden hebben wel iets weg van die vette Amerikanen die, ondanks ze al 400 kilo schoon aan de haak wegen, toch dwangmatig zich bij McDonald\’s vol zitten te vreten en boos worden als ze een minuutje langer op hun hamburger moeten wachten. \’Sneu\’ komt nog niet eens in de buurt qua omschrijving.

Dit past helemaal in de eigentijdse neurose van de acute consumptie-bevrediging. Het moet nu&hier. Het best geïllustreerd in het straatbeeld: het eindeloze gesjouw met het drankblikje/flesje in de hand.:grin:

Bijdrager
    MoNdO GeNeRaToR

Ik heb meestal het tegenovergestelde. Als ik in de rij moet gaan staan, of mensen moeten pers├ę zo’n ding hebben dan krijg ik meestal de neiging om de ongeduldigen voor te laten en terug te komen als de hype overgewaaid is.

Bijdrager
    McShamus
    xvisx op 25 maart 2011

…Jullie koopverslaafden hebben wel iets weg van die vette Amerikanen die, ondanks ze al 400 kilo schoon aan de haak wegen, toch dwangmatig zich bij McDonald\’s vol zitten te vreten en boos worden als ze een minuutje langer op hun hamburger moeten wachten. \’Sneu\’ komt nog niet eens in de buurt qua omschrijving.

Pardon? Laatste aanschaf in dit genre was 3,5 jaar geleden. Koop verslaafd? Weet je wat pas sneu is?

Ach, laat ook maar…

Bijdrager
    DestroyOhBoy
    xvisx op 25 maart 2011

Jullie koopverslaafden hebben wel iets weg van die vette Amerikanen die, ondanks ze al 400 kilo schoon aan de haak wegen, toch dwangmatig zich bij McDonald\’s vol zitten te vreten en boos worden als ze een minuutje langer op hun hamburger moeten wachten. \’Sneu\’ komt nog niet eens in de buurt qua omschrijving.
    Klopt, we houden het balletje rollende zodat jouw uitkering betaald kan blijven worden.

Bijdrager
    Little Idiot

Zo, portie ongenuanceerd, ongefundeerd commentaar hebben we nu ook gehad. Nog twee en een half uur te gaan.

Bijdrager
    sedikit

@iphonechilly,
    “Klopt, we houden het balletje rollende zodat jouw uitkering betaald kan blijven worden.”

Nog een paar? Je kent de hele riedel vast wel:
    -“ik als belastingbetaler”
    -“jij als zakkenvuller”
    -“wer-ke-lo-ze!”
    -“ik als hardwerkende Nederlander”
    -enz.enz.
    :thumbsdown:

24 berichten aan het bekijken - 1 tot 24 (van in totaal 24)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.