-
Je zou eens een dagje moeten wachten voordat je weer een hebbedingetje kan kopen. :sealed:
Jullie koopverslaafden hebben wel iets weg van die vette Amerikanen die, ondanks ze al 400 kilo schoon aan de haak wegen, toch dwangmatig zich bij McDonald’s vol zitten te vreten en boos worden als ze een minuutje langer op hun hamburger moeten wachten. ‘Sneu’ komt nog niet eens in de buurt qua omschrijving.
Ik denk dat ik hem besteld heb.
Ik had het beeld dat hij de bestelling aan het plaatsen is.
Toen veranderde het internet adres in iets wat eindigde op /Thankyou.
Daarna kwam een error scherm.
Toen ik daarna in de store in mijn winkelmandje keek was hij weer leeg.
Ik heb nog geen email binnen.
Ik gok maar dat ik een bestelling heb gedaan, anders bestel ik er nog een voor het zelfde geld.Edit: was inderdaad gelukt, heb inmiddels bevestigingsmail binnen.
Jullie koopverslaafden hebben wel iets weg van die vette Amerikanen die, ondanks ze al 400 kilo schoon aan de haak wegen
Je kent me niet eens.
Daarnaast zijn de meesten mensen van 400 kg aan bed gekluisterd, dus die zullen niet bij McDonald’s zitten.xvisx op 25 maart 2011Je zou eens een dagje moeten wachten voordat je weer een hebbedingetje kan kopen. :sealed:
Jullie koopverslaafden hebben wel iets weg van die vette Amerikanen die, ondanks ze al 400 kilo schoon aan de haak wegen, toch dwangmatig zich bij McDonald\’s vol zitten te vreten en boos worden als ze een minuutje langer op hun hamburger moeten wachten. \’Sneu\’ komt nog niet eens in de buurt qua omschrijving.
Dit past helemaal in de eigentijdse neurose van de acute consumptie-bevrediging. Het moet nu&hier. Het best geïllustreerd in het straatbeeld: het eindeloze gesjouw met het drankblikje/flesje in de hand.
xvisx op 25 maart 2011…Jullie koopverslaafden hebben wel iets weg van die vette Amerikanen die, ondanks ze al 400 kilo schoon aan de haak wegen, toch dwangmatig zich bij McDonald\’s vol zitten te vreten en boos worden als ze een minuutje langer op hun hamburger moeten wachten. \’Sneu\’ komt nog niet eens in de buurt qua omschrijving.
Pardon? Laatste aanschaf in dit genre was 3,5 jaar geleden. Koop verslaafd? Weet je wat pas sneu is?
Ach, laat ook maar…
xvisx op 25 maart 2011Je zou eens een dagje moeten wachten voordat je weer een hebbedingetje kan kopen. :sealed:
Jullie koopverslaafden hebben wel iets weg van die vette Amerikanen die, ondanks ze al 400 kilo schoon aan de haak wegen, toch dwangmatig zich bij McDonald\’s vol zitten te vreten en boos worden als ze een minuutje langer op hun hamburger moeten wachten. \’Sneu\’ komt nog niet eens in de buurt qua omschrijving.
Klopt, we houden het balletje rollende zodat jouw uitkering betaald kan blijven worden.
Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.