4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:

Bijdrager
    dash

EMATE lovers gezocht voor software onder OSX

geachte,

ik ben op zoek naar software onder os x om bestanden tussen mijn geliefde emate 300 en os x uit te wisselen.

Niet met Nsync of Isync maar een prog. zoals newton network utilities, deze draait alleen maar onder os 9.

Ook ben ik op zoek naar andere emate houders om misschien ervaringen uit te wisselen..lijkt het je leuk kan je natuurlijk reageren

Heb ook contact gehad met Macfan e.a. maar helaas nog zonder resultaat.

Reactie graag welkom..

MVG

Eko

Bijdrager
    KarelWillem

Bijdrager
    hankie

Beste Dash,

Ik ben sinds november vorig jaar de trotse bezitter van een eMate 300. Zelf zoek ik ook al een tijdje naar een programma om NewtWorks documenten uit te wisselen met mijn Mac. Potentieel gezien heb je dan gewoon een tekstverwerker die 10 uur achter elkaar meegaat en mobiel is…..unbeatable at the market zou ik zo zeggen. Newten kan (zoals je wellicht weet) pkg-s installeren vanuit OSX. Vlak nSync overigens niet uit want er bestaat een mogelijk tot het ontwikkelen van plug-ins. Momenteel werken verschillende mensen aan een plug-in voor Notes en NewtWorks. als dat lukt, ben je er natuurlijk ook.

Met OS 9 doe ik verder niets meer, dus ik ben ook een echte speurder naar eMate under 10 applicaties. Laten we hopen dat onze CACAO/C++-programmeurs net zo’n voorliefde voor de eMate hebben als wij. Als je nog wat documentatie wilt hebben, mail me dan even onder hankie@mac.com

Groet

Hankie

Bijdrager
    HarleyMac

Ik had gehoopt bij jullie wat informatie te vinden over data-uitwisseling tussen de Emate en OSX. Maar gezien de periode waarin jullie discussie is gevoerd, is hetgene jullie schrijven achterhaald.

Kunnen jullie eens kijken bij ‘onze’ discussie op:
    http://forum.macosx.nl/viewtopic.php?p=337890#337890
    (de link)

Weten jullie nog meer applicaties om te communiceren met de Emate behalve dat NewtSync, wat ik overigens niet aan ’t werken krijg?

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.