6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    heliasje

Spam-emails op iPhone

De laatste tijd krijg ik veel spammails en reclame mails op mijn iphone. In outlook mac heb ik deze gefilterd en ongewenste mails geblokkeerd, maar krijg deze wel allemaal door op mijn iphone. Hoe kan ik dit stoppen ? Bedankt

Geblokkeerd
    HereIsTom

Een betere mail provider nemen, die filtert de Spam voor je :thumbsup:

Bijdrager
    SunKeeper

Overstappen op Gmail en de webinterface als mailbeheerprogramma gaan gebruiken.
    Outlook for Mac de deur uit kieperen. Als je toch liever lokale mail hebt, kun je Mail gebruiken op de Mac.

Het zijn suggesties, dus bekijk gerust de mogelijkheden voordat je tot actie overgaat.:smile:

Bijdrager
    pjotr

Als je op je iPhone een paar van die mails als spam markeert gaat hij ze vanzelf eruit filteren. Heb ik ook gedaan en hij wordt er steeds beter in naarmate je meer spam markeert en niet spam met rust laat.

Bijdrager
    heliasje

en hoe markeer je deze dan als ik vragen mag ?

Bijdrager
    pjotr

Er zijn drie mogelijkheden.

1. Markeer ze als spam in de mail app op de mac(als je icloud gebruikt synchroniseert hij dat ook)

2. Ga naar je inbox en klik op edit en markeer ze(dit doet hij volgens mij niet automatisch opnieuw bij nieuwe berichten)

3. Stop ze in een folder die je spam noemt(@me accounts hebben standaard een junk folder en gmail standaard een spam folder)

Ik vind het inderdaad wel stom dat je ze niet als spam kan markeren op iphone en wel op mac.(maar misschien weet ik wel gewoon niet hoe het moet)

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.