5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    Jaimie

emails verdwijnen op iphone na lezen entourage mbp

hallo

mijn vader heeft een iphone en entourage op zijn mbp. nu vroeg hij aan mij waarom zijn emails op de iphone verdwijnen na het lezen van deze emails in entourage op de mbp.

Zelf kon ik hier geen antwoord op bedenken vandaar dat ik dus jullie dit probleem voorleg.

gr jaimie

Bijdrager
    Jakko Westerbeke

Gebruikt hij POP of IMAP, en op welke manier zijn beide mailers ingesteld? Als hij POP gebruikt en Mail op de iPhone is zo ingesteld dat het de mailtjes op de server laat staan, terwijl Entourage ingesteld is om ze te wissen na downloaden, heb je daar al een mogelijke verklaring:)

Bijdrager
    Jaimie

hij gebruikt volgens mij een imap. Ik probeerde een POP in te stellen omdat ik dacht dat bij IMAP idd de emails verdwijnen op een gesyncte gastontvanger. Maar ik kon niet vinden hoe je een POP instelt op de iPhone.

Zelf gebruik ik Gmail en dat wijst zich vanzelf. Als ik op de iPhone van mijn vader een email account maak via “Anders” dan wordt het een IMAP.. ik doe vast iets verkeerds.

Bijdrager
    Jaimie

sorry ik ging bij Exchange een account aanmaken en zag toen geen pop/imap keuze
    heb nu een pop account aangemaakt en ga nu testen

Bijdrager
    Jaimie

opgelost .. pop accounts aangemaakt ipv imap accounts die mijn vader had ingesteld.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.