4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:

Bijdrager
    Geitekaas

Emails van Maverick naar SL verhuizen

Ik wil (tijdelijk) mijn emails van mijn hoofdcomputer waar Maverick op draait naar een oudere iMac verhuizen en daar op werken. Hier staat echter SL op. Maverick is daar geen optie.

Hoe kan ik dat doen? Ik wil mijn oude emails met veel belangrijke gegevens niet kwijtraken. Ik heb Timecapsule maar ik neem aan dat je niet een in Maverick gemaakte backup in SL kunt terugzetten?

Wie heeft er advies?

Als dat niet kan, is er dan een mogelijkheid de emails op te slaan en op een of andere manier te importeren op een andere Maverick computer? Dan wel inclusief alle aangemaakte mappen!

Dank voor jullie moeite!

Moderator
    Night

Door met je rechtermuis te klikken op je mailbox in de linkerkolom en dan te kiezen voor ‘exporteren’ kun je een .mbox bestand aanmaken van je mailbox. Deze kun je op de SL machine weer importeren in Mail.

Let op: dit moet je voor elke mailbox apart doen; dus voor de inbox, sent items, saved items en drafts (en desgewenst ook voor de junk en trash etc.).

Bijdrager
    makasa

Hoe oud is je iMac?

Bijdrager
    Geitekaas

En de mappen die ik heb gemaakt met emails? Let op, ik gebruik niet alleen .mac accounts maar ook andere emailaccounts.
    iMacje is een 20 ” oud beestje. Loopt Maverick niet lekker op.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.