7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    anne444

Emailafzender geblokkeerd; Krijgt de afzender zijn email teruggestuurd?

Hallo,

Ik heb iemand geblokkeerd in mijn hotmail account. Mijn vraag is wanneer hij een email naar mij stuurt, krijgt hij dan een ”failed” bericht hiervan?(Dat de email niet kan worden verstuurd naar mijn account)

Ik hoop dat iemand het weet:)
    Alvast bedankt!

PS, ik weet toevallig wel dat ik die email nooit zal binnen krijgen omdat ie meteen wordt gewist.

Bijdrager
    trabant

Hij moet dan wel strafporto betalen vanwege de dubbele bezorging…

Moderator
    Strifer

Dit topic hoort niet thuis in het sub forum One More Thing, daarom verplaats ik het naar webdiensten… daar past het beter (alhoewel ook niet perfect ;))

Bijdrager
    fred44nl

als een geblokkeerd contactpersoon aan jou een email stuurt, dan komt ie gewoon in de inbox.
    die email wordt niet automatisch gewist en verwijderd uit de inbox van hotmail.
    in het programma Mail kun je regels maken, waardoor alle email van een bepaald emailadres meteen naar de prullebak gaat.
    voor het maken van regels zijn vele mogelijkheden.

Bijdrager
    nookie

Wat heeft een contactpersoon blokkeren dan voor nut, als deze gewoon mailtjes kan sturen en ook binnenkomen in de inbox.

Bijdrager
    fred44nl

het effect van het blokkeren is, dat de geblokkeerde niet kan zien dat je on-line bent.
    dat heeft hoofdzakelijk betrekking op MSN, als dat nog bestaat.

je kunt iedereen, waarvan je een correct email-adres hebt, een email sturen.
    wat er vervolgens in de inbox met dat emailtje gebeurt, dat is een probleem voor de ontvanger.

vroeguh had je een bounce-functie, maar daar moet je nu een script voor maken.

Bijdrager
    anne444

Bedankt voor de reactie’s!

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.