22 berichten aan het bekijken - 1 tot 22 (van in totaal 22)
  • Q:
    Geblokkeerd
    Anoniem

Emailadres apple?

Hoi MACOSX’ers

Ik zoek het emailadres van apple nederland, om te vragen wat zij vinden van mijn klachten die ik ondevind bij de applecenter, en waar niks aan gedaan word.

Op apple.nl word ik niet veel duidelijker.

Alvast bedankt,
    Edward :apple:

Bijdrager
    klaus

Op Apple.nl zal je allicht niets vinden, heb dat ook al gezocht op apple.be.
    Enigste wat je kan doen is hen bellen en vragen iemand van het management aan de telefoon te krijgen. Of een aangetekende brief sturen.

Bijdrager
    madmax

Naam:Apple Computer B.V.
    Vestigingsadres: Kosterijland 42
    Vestigingsplaats: 3981AJ Bunnik
    KvK-nummer: 08058667 0000
    Telefoon: 030 659 3900
    Fax: 030 659 38 50

Of je rijd er even langs.

Bijdrager
    magic-with-mac

Je weet dat de “Apple Centres” in Nederland en België niet van Apple zelf zijn?

Geblokkeerd
    Anoniem
    ”magic-with-mac”

Je weet dat de “Apple Centres” in Nederland en België niet van Apple zelf zijn?

Weet ik maar bij de apple centre vind ik dat ze me niet fatsoenelijk helpen.. hebben ze echt geen emailadres?

Bijdrager
    Erik Joling

Zou een mail meer indruk maken dan een nette brief waarin je je klacht uit?

Geblokkeerd
    Anoniem

Naja ik heb nogal haast weetje, en het is een nette mail, zeg maar een brief via de mail;)

Bijdrager
    CaDoc
    ”edward007″

Ik zoek het emailadres van apple nederland, om te vragen wat zij vinden van mijn klachten die ik ondevind bij de applecenter, en waar niks aan gedaan word.

Nieuwsgierig als altijd: welke klacht heb je waar niets aan gedaan wordt?? :o

Bijdrager
    petermac

Een brief zal echt meer effect hebben hoor. Hier zijn verschillende studies naar gedaan. Een brief komt ook veel serieuzer over.

Bijdrager
    Wildmac

Je kan daar bij Apple NL niet voor tercht. Zoals hier al verteld wordt. Zijn de Apple Centre’s niet van Apple, het zijn zelfstandige dealers. Die door de omzet de naam Apple Centre mochten voeren… Ik zeg met nadruk mochten. Apple Nl heeft al aangegeven dat de ‘Apple’ van de naam af moet!

Meer duidelijkheid geven aan het publiek. Dus als je een klacht hebt, dan zal je die brief/email moeten sturen naar de directie van de dealer. Die zullen heus wel daar wat mee doen.

En welk Apple Centre is het, misschien weet ik wel welke dealer erachter zit!

Bijdrager
    klaus

Apple kan wel degelijk druk uitoefenen naar de Apple Centres. Immers hebben zij van Apple toestemming gekregen hun producten te verkopen, en dan kunnen zij omgekeerd wel bepaalde eisen stellen qua service.

Dit heb ik al meerdere malen gehoord van iemand van de AppleCare dienst.

Bijdrager
    Wildmac
    ”klaus”

Apple kan wel degelijk druk uitoefenen naar de Apple Centres. Immers hebben zij van Apple toestemming gekregen hun producten te verkopen, en dan kunnen zij omgekeerd wel bepaalde eisen stellen qua service.

Dit heb ik al meerdere malen gehoord van iemand van de AppleCare dienst.

Ja, natuurlijk, kan Apple dat, maar denk je niet dat dat misschien nu schieten met een kanon is.

Daarom eerst zelf met de directie van de dealer aan de slag, en dat bedrijf ook alle gelegenheid geven wat te doen met de klacht, zeg 2 weken, is heel redelijk.

Wat mij wel opvalt is dat de poster 14 jaar is, en derhalve juridisch minderjarig, al zijn aankopen zijn in principe de verantwoording van zijn ouders.

Wil hij zijn klacht meer waarde geven, dan is het, denk ik, verstandiger dat zijn ouders de brief schrijven.

Schrijf een brief, doe die aangetekend verstueren. In NL is de email nog steeds geen juridische bewijslast voor brieven. Email kan verdwijnen, niet aankomen ed. Dat is algemeen bekend.

Bewaar kopien van de brieven. en als er niets uitkomt, ja dan naar Apple.

Dan geef je daarmee Apple op haar beurt munitie om daadkrachtig te reageren, mocht natuurlijk de klacht terecht zijn…

Bijdrager
    klaus

idd, ik zou ook eerst met directie van de dealer spreken, maar ik wou enkel maar uitleggen dat Apple wel wat spankracht kan gebruiken indien de dealer echt kwaadwillig is.

Bijdrager
    RenaultF1

Nu vraag ik me in feite ook af wat ik het beste doe, want het feit dat ze me bij easyware hebben proberen op te lichten kan er bij mij niet in. En heb ook geen mailtje of telefoon van de directie aangekregen voor excuus, wat een normaal mens wel doet na zo een zaak.

Een brief naar Apple België sturen of het zo laten?

Bijdrager
    klaus

RenaultF1, wat probeerden ze dan?

Geblokkeerd
    Anoniem

ik heb hem gefaxt overigens.:wink:

Bijdrager
    tiny

Welke Apple Centre was het dan? Die willen in kwaliteit nogal eens van elkaar verschillen.

Apple Centres in Holland zijn, al dan niet officiële, wederverkopers van Apple. En daar zitten simpelweg betere en slechtere bedrijven tussen…

Geblokkeerd
    Anoniem
    ”tiny”

Welke Apple Centre was het dan? Die willen in kwaliteit nogal eens van elkaar verschillen.

Apple Centres in Holland zijn, al dan niet officiële, wederverkopers van Apple. En daar zitten simpelweg betere en slechtere bedrijven tussen…

Ik wil niemand zwart maken, maar het was de macsupport te uitgeest

Bijdrager
    CaDoc
    ”edward007″

Ik wil niemand zwart maken, maar het was de macsupport te uitgeest

Merkwaardig. Heb zelf alleen maar goede ervaringen daar. Ook toen er iets het niet deed, werd er goed actie op ondernomen. Maargoed, ik kan me voorstellen dat het niet altijd lukt alle klanten het naar de zin te maken.

Het siert je overigens om niet direkt moord en brand te schreeuwen over je verongelijktheid over service bij Macsupport.

Bijdrager
    All-Father

Nu het er hier toch over gaat, ik heb ooit een poging gedaan het applcare support te bellen maar ben een uur bezig geweest met het zoeken naar telefoonnummers op de support site zonder enig resultaat… Kan iemand mij vertellen waar deze telefoonnummers te vinden zijn? Vind het echt extreem slecht dat ze support aanbieden (300 euro neergelegd voor applecare) maar dat nergens te vinden is waar de support te bereiken is.

Bijdrager
    CalmCruiser

tis niet zo moeilijk allemaal hoor:

http://www.apple.com/nl/contact/

CC

Bijdrager
    RenaultF1
    ”klaus”

RenaultF1, wat probeerden ze dan?

me een oud model met nog kinderziektes op van een half jaar oud aansmeren zonder dat ik het wist, voor de prijs van een nieuw model,

22 berichten aan het bekijken - 1 tot 22 (van in totaal 22)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.