3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    Rolf

email vraag (imap)

Hi,
    een vraag over iets ‘geks’ in mijn email. Mijn email loopt bij xs4all, maar het lukt mij niet mijn vraag te formuleren in hun ‘helpdesk-robot’…..misschien heeft hier iemand het antwoord.

Het komt met enige regelmaat voor dat ik een email verzend die in mijn sent box komt, maar OOK in mijn drafts blijft staan (en aangezien mijn systeem op imap is ingericht komt dit uiteraard zowel bij AppleMail als bij Outlook2011 voor)

EDIT…..mmm….als ik op xs4all webmail kijk in mijn ‘sent’ box, dan lijkt het alsof de verzonden mail zonder attachments is verstuurd, en de dezelfde mail met attachments in de draft box is blijven staan.

Zit dan de inbox van de ontvanger vol of zo ??

(overigens: geen idee of dit bij Software hoort of bij Internet….)

Bijdrager
    Hansi2124

Verplaatst naar iApps.
    Ik weet in ieder geval dat als de inbox van de ontvanger vol is, dat de mail dan terugkomt met deze melding. Dus er zal iets anders aan de hand zijn.

Bijdrager
    tarun

Als je de helpdesk belt kunnen ze je meestal prima helpen, ook met OS X.

Het probleem dat je schetst lijkt me echter meer ene Mail-probleem dan een IMAP-probleem. Ik had dat namelijk ook al regelmatig toen ik nog met POP3 werkte. Het probleem trad voornamelijk op met grotere bijlagen vanuit iPhoto.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.