-
Nou, hoe je het normaliter verwijdert en wat er nu niet lukt. Bv, ‘swipe’ je een mailtje in de lijst naar links om ‘m zo te verwijderen? Of via het mailtje selecteren en dan op het prullenmand icoon drukken? Of moeten wij alles ruiken hier wat je allemaal probeert?
Tevens: welk iOS gebruik je; altijd handig te weten.
Van welke service maak je gebruik, Gmail, Hotmail, mail van Apple, een mail adres bij een eigen domein, eigen mailserver enzovoort.
Hoe haal je de e-mail op, of anders, hoe praat je telefoon met de mailserver?
Is dit via imap of pop je met de server?
Heb je dit adres alleen op je telefoon of gebruik je dit ook op een computer?
En als je het niet op een computer gebruikt, heb je wel de mogelijkheid om dit te doen alleen maar om even te testen?
Ook belangrijk, hoe lang speelt dit probleem?
Heeft het dan nog nooit gewerkt, heeft het gewerkt maar heb je andere instellingen doorgevoerd, is dit gekomen door een update?Mensen willen je wel helpen maar ze hebben geen glazen bol, je moet ze nog meer info geven.
Ik haal mail op via mijn eigen domein
uitgaand via KPN
alles gaat via imap
ik gebruik alle adressen zowel op mac, iPad, , iPhone 5s
het heeft nog nooit gewerkt
,maar ik gebruik de mail pas sinds een maand op iPhone en iPad,hopelijk is dit duidelijker.
Ik ben nog niet zo lang bekend met het fenomeen apple,
groet HenkOke, ik begrijp dus dat je de e-mail niet kan verwijderen op de 3 apparaten.
Verder werkt alle het andere dus wel zoals versturen en ontvangen?
Dit heb volgens mij niet zo te maken met of dat je systeem een Apple is of iets anders.
Ik weet niet of dat ik je kan helpen, maar laat we het eens proberen.Misschien handig om eerst eens te kijken of dat het op een apparaat werkend is te krijgen, te beginnen mij je OSX machine.
Heb je een of wat screenshots van de instellingen?
Als je die hier plaatst moet je niet vergeten om je inlog naam en wachtwoord niet leesbaar te maken.
Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.