3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    peterwillem

    Email versturen op iPad mini2 lukt niet.

    Telkens als ik een email wil versturen van ipad krijg ik de fout melding:
    E-mail versturen mislukt.
    De verbinding met de uitgaande server “smtp.ziggo.nl” is mislukt. Extra uitgaande e-mailservers etc etc.
    Heb al kontakt gehad met Ziggo hulp desk. Hebben toen via Safari ziggo.nl/ios-email< installeer

    het stappen plan gevolgd en een nieuw account (ziggo Mail) aangemaakt .
    Maar ook dat werkt niet. Hulpdesk wist het toen ook niet meer, moest maar naar Apple hulpdesk gaan. Moet daar nog een afspraak voor maken.
    Mail ontvangen werkt wel goed en ook versturen via Gmail account werkt.

    iemand een idee?

    Bijdrager
    GoeieDag

    Moet je bij Ziggo niet op het netwerk van je eigen router zitten voor een SMTP verbinding?

    Lekker weer van Ziggo; aan de iPad ligt het -uiteraard- niet, want met Gmail lukt het wel. Maar zooo gemakkelijk, de klant met een kluitje-in-het-riet naar een ander bedrijf sturen!

    Bijdrager
    peterwillem

    Weet ik niet precies, maar dat zij mij stom geholpen hebben is duidelijk. Ik heb op hun aanraden serverpoort 587 veranderd in 25.
    Heb net wat zitten zoeken op internet en daar lees ik dat het toch poort 587 moet zijn. Dit aangepast en nu doet ie het weer.
    Stom want op een andere ipad heb ik geen problemen en net ff gekeken naar dat poort nr en ja hoor:587
    Een hele hoop tijd verspeeld.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.