8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    arlee

email verdwijnt

Al een paar keer meegemaakt dat ik in mijn rechter bovenhoek zie dat er mail binnenkomt, bv een bevestiging van een bestelling, vervolgens kijk in in de mail en is hij nergens meer terug te vinden. niet in de spam of het archief, nergens. heel vreemd, wie herkent dit.

Bijdrager
    Koning Frank

Probeer in Mail eens te zoeken naar het mailtje dat binnenkomt (bijv. obv afzender). Als je de mail dan hebt gevonden kan je zien in welke map hij is geplaatst.

Bijdrager
    arlee

Heb ik gedaan, maar hij zit er echt niet tussen, ook niet op m’n ipad of iphone.

Bijdrager
    Koning Frank

Kijk eens in notificationcenter (icoontje rechter bovenhoek). Staan de mailtjes daar nog wel als melding? Zo ja, wat gebeurt er als je daar op klikt.
    Andere mogelijkheid: gebruik je gmail? Zo ja, log eens in via gmail.com en kijk onder het tabje promotions.

Geblokkeerd
    Anoniem

Heb je toevallig een 2e mail programma draaien die de mail ook binnen haalt?

Bijdrager
    KarelWillem

Yep. Herken ik heel erg.

Ik heb ook een periode gehad, dat mijn pols trilde, ik een notificatie van mail zag en dan ….. pffffff…. hop, weg.

Overigens was dat altijd met mails van mijn me.com account.
    Het lijkt erop dat het fenomeen voorlopig weg is, maar ik heb het echt met grote regelmaar gehad.

Bijdrager
    arlee

klopt inderdaad, het betreft hier een me.com account. Interessant, nu kan ik wat verder zoeken. dank je wel!!

Bijdrager
    Sama

Ik heb soms hetzelfde probleem met een Gmail-account.
    Ik keek zojuist in het notificationcentre zoals No_name adviseerde en daar stond het mailtje wel vermeld.
    Ik klikte het aan en toen was ook dat verdwenen…….

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.