3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    O. de Sleutel

'email-return-formulier' werkt wel lokaal, maar niet op het net

Wat doe ik verkeerd?

Ik ben bezig met het maken van een website in iWeb (www.thekeijposition.nl) en heb – met het programma van jotform.com een z.g. ‘email-return-formulier’ (naam / adres / bericht / knop ‘verzenden’) gemaakt en geplaatst volgens de regels van het programma.

Mijn site bewaard in een lokale map op mijn computer; toen de site – lokaal – bezocht, naar de contact-pagina gegaan, het ‘email-return-formulier’ ingevuld en verzonden. Alles ging prima: ik kreeg via mail gewoon het ingevulde formulier, dus ik blij dat het gelukt was.

Toen de site ge-upload naar de server op het net; weer bezocht (nu dus op het net) en gegaan naar de pagina waar het ‘email-return-formulier’ zou moeten staan, maar het enige dat ik vond was een bericht: “The page cannot be found”.

Wat doe ik verkeerd?

Wie kan mij helpen met dit probleem?

Ik heb eventueel nog enkele screendumps ter info.

In afwachting van een redder in nood, teken ik,

Met vriendelijke groet,

O. de Sleutel

Inactief
    Anoniem

Weet je zeker dat de complete site is ge-upload? Als je de server met een ftp programmaatje benadert kan je dat even controleren. Kijk dan in ieder geval of de pagina met het mailform op de server staat.

Bijdrager
    lord anubis

Check eerst of het pad naar je pagina klopt (op het web dus en niet lokaal ).
    Check dan of op dat pad je mail form aanwezig is .

Via een bookmark applet naar je html code gekeken en het ziet er naar uit dat je pagina niet aanwezig is. Zo te zien moet deze in de zelfde folder zitten als je home2 pagina.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.