7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:

Bijdrager
    Lilotje27

Email blokkeren!

Hoi! Ik heb sinds mijn verjaardag een MacBook air 13 gekocht! Ik ben er heel blij mee. Maar hij heeft niet zo veel opslagruimte. Ik heb laatst een spel (Polyvore) gedownload en omdat ik het zo leuk vond en niets wilde missen heb ik ze mijn email gegeven en nu krijg ik dagelijks mailtjes over een spel dat ik al lang verwijdert heb! Hoe kan ik de afzender blokkeren? En waar staat wie de afzender ├╝berhaupt is?;!
    Bedankt alvast!

Bijdrager
    sedikit

Bij dergelijk mails staat doorgaans onderaan de mogelijkheid om te “unsubscribe”

En de afzender staat altijd hier:
    op het kleine pijltje clicken, zie grote pijl
    afzener mail-adres boven 1e rode streep
    kopi├źren: zie boven 2e rode streep van boven

• Deze reactie is gewijzigd 1 jaar, 3 maanden geleden door  sedikit.

Bijdrager
    TheBigZ

Meestal staat er helemaal onderaan de mail een link om je af te melden (“unsubscribe”). Vaak in een klein font.

Bijdrager
    Sama

Als de spam voor buitenlandse afkomst is, moet je voorzichtig zijn met afmelden. Men weet dan dat het mailadres klopt en dan kan er nog veel meer spam volgen. Spam van Nederlandse afkomst is gebonden aan wettelijke spelregels die goed worden nageleefd.

Bijdrager
    sedikit

Als het niet zou lukken, en als het spam is, wat ik niet geloof, kun je er ook afkomen door dit te melden bij PhishTank. Je moet je er wel even registreren, maar het helpt wel. Alleen duurt dat even:
    https://www.phishtank.com/

Bijdrager
    Jos Opel

Ik kan op mijn webmailpagina (KPN) een afzender op een verbodslijst zetten.

Bijdrager
    aartjan.nl/blog

je kunt ook Regels / Filters aanmaken, in de voorkeuren van Mail.
    Wijst zich vanzelf!
    zie ook http://aartjan.nl/blog/spam/

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.