4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    TiTaaaThijs

email bevestiging

Bestaat er in mail een mail bevestiging voor de ontvanger?

Tevens zie ik niet de mail bevestiging niet die meegestuurd worden met de mailtjes die ik ontvang

Bijdrager
    TiTaaaThijs
    ”TiTaaaThijs”

Bestaat er in mail een mail bevestiging voor de ontvanger?

Tevens zie ik niet de mail bevestiging niet die meegestuurd worden met de mailtjes die ik ontvang

help?

Bijdrager
    klaus

Mail doet dit standaard niet neen. En daarnaast kan de ontvanger altijd weigeren dit te versturen. Als ik dit krijg in m’n outlook, dan doe ik altijd Neen

:-)

http://forum.macosx.nl/search.php?search_keywords=leesbevestiging&search_terms=all&search_author=&search_forum=-1&search_time=0&search_fields=all&search_cat=-1&sort_by=0&sort_dir=DESC&show_results=topics&return_chars=200

Hier vind je wat meer info.

Bijdrager
    Deskman

Nee, het zit niet ingebouwd, ja het kan als je een beetje gaat zitten hacken.

Er is een week of twee geleden voor de 29de keer een uitleg gegeven over hoe het moet.

Persoonlijk vind ik het een zinloze actie. Het werkt niet in alle mailreaders en je weet dus nog bijna niks. Bovendien weet je alleen maar dat het mailtje is aangeklikt of door de mailserver is afgehandeld en dus niet of de inhoud gelezen is.

De beste methode vind ik nog steeds om in voorkomende gevallen om een bevestiging te vragen

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.