6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    sykkelhus

    email account

    krijg steeds de melding fout in account :kpnmail

    geen wachtwoord opgegeven voor kpnmail

    alles staat zoals het hoort ,maar blijft dit doen

    Bijdrager
    TheBigZ

    Loop anders de instellingen nog een keer na:

     

    https://www.kpn.com/service/internet/e-mail.htm

    Sleutelbeheerder
    Night

    Als het een IMAP account betreft, verwijder het account en voeg het opnieuw toe.

    Bijdrager
    sykkelhus

    Heb ik al geprobeerd , kom steeds weer uit op fout in account

    ga naar je instellingen en geef een wachtwoord op. Al tig keer gewijzigd, veranderd,en het werkt maar niet.

    Maar ik zal nog een keer van voren af aan beginnen.

    Dank zover

    Sleutelbeheerder
    Night

    Je hebt natuurlijk al op de KPN site gekeken of er een mail-storing is?

    Bijdrager
    sykkelhus

    Ja ,ik ben druk in de weer geweest, maar hou het voor vandaag voor gezien. Morgen met frisse tegenzin  kijken wat het word.

    Bedankt in ieder geval

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.